  • 1. Data: 2005-07-22 12:19:23
    Temat: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    Witam,
    Jak to możliwe, że operator (idea) blokuje mi telefon (tzn. moge tylko
    odbierać połączenia przychodzące) i nalicza dalej abonament? Gdzie mam
    szukać informacji na ten temat, skoro w papierach które podpisywałem nie
    ma o tym ani słowa?

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 2. Data: 2005-07-22 12:55:53
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    PablO wrote:
> [...]
    > odbierać połączenia przychodzące) i nalicza dalej abonament? Gdzie mam
    > szukać informacji na ten temat, skoro w papierach które podpisywałem

    Sama z siebie Ci blokuje telefon?
    Tak z czystej zlosliwosci? - Czy tez moze to Tobie sie nie chce placic
    rachunku i jeszcze wydaje Ci sie, ze operator powinien premiowac Twoje
    nieplacenie wstrzymaniem naliczania abonamentu, czy tak?
    A moze jeszcze powinien Ci doplacac co miesiac jakas kwote? Zgadlem?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-07-22 13:06:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jul 2005 14:55:53 +0200, SDD napisał(a):

> [...]
    > nieplacenie wstrzymaniem naliczania abonamentu, czy tak?
    > A moze jeszcze powinien Ci doplacac co miesiac jakas kwote? Zgadlem?

    Tak czy owak - za okres całkowitego zablokowania abonament nie jest
    należny, wystarczy reklamację złożyć i uznają.
    Nie dotyczy to natomiast zablokowania połączeń wychodzących.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 4. Data: 2005-07-22 13:11:46
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    SDD napisał:
    > Sama z siebie Ci blokuje telefon?

    Oczywiście że nie sama z siebie ;]
    Moja wina, nie napisałem że w związku z zaleganiem z opłatami.

    > i jeszcze wydaje Ci sie, ze operator powinien premiowac Twoje
    > nieplacenie wstrzymaniem naliczania abonamentu

    Ja jestem tego świadom, że nie dotrzymuje przez to warunków umowy i
    oczywiście wywiąże się ze swojego zobowiązania. Tylko jak ja ureguluje
    swoje zaległości, to jak niby operator ureguluje swoje (teraz on się nie
    wywiązuje z umowy)?

    No i druga sprawa, gdzie sobie mam o tym poczytać, skoro IDEA przy
    podpisywaniu umowy dała mi tylko regulamin promocji, który już jest
    nieważny?

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 5. Data: 2005-07-22 13:13:43
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    Waldek Godel napisał:
    > Tak czy owak - za okres całkowitego zablokowania abonament nie jest
    > należny, wystarczy reklamację złożyć i uznają.
    > Nie dotyczy to natomiast zablokowania połączeń wychodzących.

    A gdzie to jest uregulowane? Bo co mi z telefonu, z którego dzwonić nie
    mogę? Nie po to umowe podpisuje, żeby mieć dzwoniący zegarek ;]

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2005-07-22 13:20:25
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    PablO napisał(a):
> [...]
    > oczywiście wywiąże się ze swojego zobowiązania. Tylko jak ja ureguluje
    > swoje zaległości, to jak niby operator ureguluje swoje (teraz on się nie
    Ale przeciez to jest naturalne... nie zaplaciles rachunkow. Operator nie
    moze Ci ufac (mozesz nabic rachunki i dalej nie placic) wiec blokuje Ci
    telefon. Ale nie rozwiazal z Toba umowy - musisz zatem placic abonament.
    Czyli cos za cos - Ty nie placisz, on Ci blokuje. Jak sie wywiazesz ze
    swoich zobowiazan, to operator sie wywiaze ze swoich. Koniec, kropka

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-07-22 13:34:19
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    badzio napisał:
    > Ale przeciez to jest naturalne...

    Naturalne? W jakim sensie? Masz na myśli to że jakieś prawo to reguluje
    (chciałbym właśnie wiedzieć jakie i czego mam szukać, żeby o tym poczytać)?
    Dla mnie naturalne jest to, że jak ktoś nie płaci to się z nim umowe
    rozwiązuje a nie nalicza dalej opłaty niewywiązując się ze swoich
    zobowiązań...

    Ja wiem że jestem winien operatorowi kase i rozumiem, że za te 2 mies.
    przez które korzystałem z telefonu się mu należy. Nie rozumiem natomiast
    dlaczego mam płacić za kolejne miesiące w których nie mogłem korzystać z
    mojego telefonu?

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 8. Data: 2005-07-22 13:34:21
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 22 Jul 2005 15:13:43 +0200, PablO
    <news:dbqrhi$oii$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > A gdzie to jest uregulowane? Bo co mi z telefonu, z którego dzwonić nie
    > mogę? Nie po to umowe podpisuje, żeby mieć dzwoniący zegarek ;]

    Ureguluj długi, to Co zaraz odblokują. Abonament płacisz za to, że masz
    podpisaną umową z tepsą.

    Żeby było śmieszniej, to ja kazałam sobie zablokować *rozmowy wychodzące*,bo
    mnie kiwali i dzwonię teraz z Tlenofonu..., ale abonament normalnie płacę i
    jeszcze do tego płacę po 5 zł m-cznie + Vat za kazanie sobie zablokowania
    tych rozmów wychodzących :D

    --
    Kaja

  • 9. Data: 2005-07-22 13:36:40
    Od: PablO <n...@p...nie?>

    _ValteR_ napisał(a):

    > pewnie w regulaminie z którym sie zapoznales w momencie podpisania
    > umowy.

    Tam są tylko kary za zerwanie umowy przed końcem 24 mies. od momentu jej
    podpisania, okres ten już dawno minął.

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 10. Data: 2005-07-22 13:39:43
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

> [...]

    > nieważny?

    pewnie w regulaminie z którym sie zapoznales w momencie podpisania

    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.