eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie › Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
  • Data: 2019-12-08 21:59:14
    Temat: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 8 Dec 2019 20:37:16 +0100, z napisał(a):
    > Kolejny co czytać nie umie. ;-)
    > Przecież mowa o przepływie w odniesieniu do PKB.

    Ale o co chodzi w tym odniesienu ?
    Dostajemy wiecej czy placimy wiecej - to chyba niezalezne od
    odniesienia.

    > Suche liczny gówno mówią a Twoje niby argumenty jeszcze większe gówno ;-)
    > Bo jakby UE nie było to by u nas psy dupami szczekały.

    No, byl czas, gdy UE u nas nie bylo. A wtedy:
    -troche te psy szczekaly, wiec nie wiem czy informujesz, czy
    ironizujesz,

    -juz wtedy inwestowal w nas duzo "Zachod" i troche Unia,

    -gdybysmy tak wtedy do Unii nie weszli, a pozostale kraje by weszly
    ... cieawe jakby sie to odbilo na polskiej gospodarce.

    A swoja droga, to mam wrazenie, ze w Irlandie zainwestowali wiecej :-)

    J.