  • 1. Data: 2019-12-07 20:51:46
    Temat: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej
    -europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierani
    a-krajow-na/sedw6z6

  • 2. Data: 2019-12-07 20:56:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    What rich countries get wrong about the EU budget
    Most of the money in Europe flows from East to West, not the other way around.
    By CLOTILDE ARMAND Dec 6, 2019:

    www.politico.eu/article/what-rich-countries-get-wron
    g-about-the-eu-budget-east-west-euroskeptic-cohesion
    -policy/

  • 3. Data: 2019-12-07 21:52:24
    Od: z <...@...pl>

    Co Ty powiesz. Przecież to z dobrego serca.
    Każdy kto twierdzi inaczej to OSZOŁOM.
    Kaczyński zawłaszczył już Politico?
    FASZYSTA ;-)

  • 4. Data: 2019-12-07 23:31:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 7 Dec 2019 20:51:46 +0100, w
    <5dec02d2$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>, ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > https://wiadomosci.onet.pl/politico/kraje-zachodniej
    -europy-ukrywaja-jak-wielkie-maja-zyski-ze-wspierani
    a-krajow-na/sedw6z6

    Po wprowadzeniu 500+ gwałtownie wzrósł import używanych samochodów z Niemiec.
    Ciekawe czyja to wina ?

  • 5. Data: 2019-12-08 03:18:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@k...pl> t...@4...com

> [...]
    a-krajow-na/sedw6z6

    : Po wprowadzeniu 500+ gwałtownie wzrósł import używanych

    Suwerena, który tak późno wybrał polityków dających
    500+ -- gdyby suweren wybrał wcześniej takich
    polityków, nie byłoby gwałtu... ;)

    -=-

    Dorastałem w komunizmie -- dorosły człowiek zarabiał w państwowej
    (a niemal wszystko w Polsce ludowej było państwowe) firmie tyle,
    że mu starczało tylko na: chleb, bułki -- raczej tylko rano, masło,
    mleko -- zwykle też tylko rano, papierosy, zapałki itp...

    Aby unormalnić sytuację -- obalono komunę...

    Chyba jeszcze za Kwaśniewskiego zamiast Mieszkania+ były przeróżne
    odliczenia podatkowe, aby ludzi zachęcać do myślenia o tym, by
    pracować i zarabiać, aby odliczać...

    Krok za krokiem wraca ;) dawne nowe...

    -=-

    Co w tym złego, że ludzie ciągną używki z Niemiec?
    To, że używki czy to, że z Niemiec? ;) Czy to, że
    samochody?...

    Im więcej będzie prywatnych samochodów -- tym więcej akcyzy i VAT
    z paliwa... Ale także mniejsze będą obciążenia pogotowia ratunkowego
    itp. służb państwowych... Mniej tez trzeba będzie dopłacać do (zazwyczaj)
    deficytowej komunikacji miejskiej...

    Co w tym złego, że ludzie stają się niezależni?...

    Kupują używki -- bo nówki są zbyt drogie;
    a są zbyt drogie, bo Polacy mało zarabiają;
    mało zarabiają, bo są tu wysokie podatki i jest
    makabrycznie złe zarządzanie -- choćby nie ma tu produkcji samochodów!!!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-12-08 10:32:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale za to spadł import prezerwatyw, i to jest dobra wiadomość.
    Zazdrościsz komuś 500+? To urodź dziecko.

    -----

  • 7. Data: 2019-12-08 13:28:03
    Od: z <...@...pl>

    To takie symptomatyczne bagatelizowanie, zmienianie tematu, odwracanie
    kota ogonem...
    Znamy to.
    Robisz to z głupoty czy masz takie wytyczne? ;-)

  • 8. Data: 2019-12-08 14:05:02
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Dec 2019 10:32:17 +0100, w <5decc321$0$560$65785112@news.neostrada.pl>,
    ąćęłńóśźż <...@...pl> napisał(-a):

    > Ale za to spadł import prezerwatyw, i to jest dobra wiadomość.
    > Zazdrościsz komuś 500+? To urodź dziecko.
    >

    > -----

    1. Pisz pod cytatem.
    2. Naucz się czytać.

  • 9. Data: 2019-12-08 14:05:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 8 Dec 2019 13:28:03 +0100, w <5decec53$0$550$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > To takie symptomatyczne bagatelizowanie, zmienianie tematu, odwracanie
    > kota ogonem...
    > Znamy to.
    > Robisz to z głupoty czy masz takie wytyczne? ;-)

    Sądząc po poziomie głupoty postu - wyborca Pis?

  • 10. Data: 2019-12-08 14:26:53
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-12-08 o 14:05, r...@k...pl pisze:

    > Sądząc po poziomie głupoty postu - wyborca Pis?

    Wyborca to faktycznie może nie być zbyt mądry,
    ale nie spodziewam się, żeby tutaj pisali wyborcy.
    Piszą raczej beneficjenci dobrej zmiany - tzn mają
    wytyczne, wynagrodzenie itp