eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie › Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    Subject: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na
    jego wsparcie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <e...@g...com>
    <5df37907$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df37ca2$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df3bf30$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4b09c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdrvj9fs7itq.ta2ys5soertc$.dlg@40tude.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 14 Dec 2019 12:47:40 +0100

    W dniu 2019-12-14 o 11:19, J.F. pisze:

    > Bylo niezle, ale w ostatnim roku czy dwoch cos sie popsulo.
    > Kilka razy Orange odlaczylo mi kabel.
    > Dosc szybko naprawiali, ale raz pozalowali na sms i ich sklalem ...

    Akurat w domu mam od samego początku
    produkty TPSA - od sdi, poprzez wszelkie neostrady i światłowody.
    Ale korzystałem też na innych liniach i też w innych lokalizacjach
    z róznych popularnych lokalnych i bardziej ogólnopolskich firm i
    zawsze problemem była jakość łącza i niezawodność. Orange w swojej
    dwudziestoparoletniej u mnie historii miał ze trzy, cztery awarie,
    usunięte w ciągu kilku godzin od zgłoszenia a ci inni dostawcy,
    to jest porażka jeśłi chodzi o zgłoszenie i obsługę awarii i informacji
    na jej temat -
    no i częstotliwość tego jest zabójcza - sieci nie było conajmniej ze dwa
    razy na miesiąc.
    Pomijam już deklarowane parametry sieci, bo w cenniku i w porównaniach z
    konkurencją
    wygląda że tam ( u konkurencji) jest drożej, ale w rzeczywistości
    transfer jest mniejszy
    sieć nie działa. Czasem dają telefon za grosze, to możesz sobie
    podzwonić na infolinię dla sportu.