eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie › Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na jego wsparcie
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Zachód dostaje wiecej ze Wschodu Europy niz wplaca do unijnej kasy na
    jego wsparcie
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <e...@g...com>
    <5df37907$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df37ca2$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df3bf30$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    <5df4b09c$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <tdrvj9fs7itq.ta2ys5soertc$.dlg@40tude.net>
    <5df4cbdc$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 14 Dec 2019 16:54:30 +0100

    Dnia Sat, 14 Dec 2019 12:47:40 +0100, cef napisał(a):
    [...]
    > a ci inni dostawcy,
    > to jest porażka jeśłi chodzi o zgłoszenie i obsługę awarii i informacji
    > na jej temat -
    > no i częstotliwość tego jest zabójcza - sieci nie było conajmniej ze dwa
    > razy na miesiąc.
    > Pomijam już deklarowane parametry sieci, bo w cenniku i w porównaniach z
    > konkurencją
    > wygląda że tam ( u konkurencji) jest drożej, ale w rzeczywistości
    > transfer jest mniejszy
    > sieć nie działa. Czasem dają telefon za grosze, to możesz sobie
    > podzwonić na infolinię dla sportu.

    No, ja mam "internet z kaloryfera", tzn elektrocieplownia polozyla
    kiedys swiatlowody, rozprowadzila ethernet po bloku.
    Potem sprzedala to Dialogowi, ten kupila Netia ...

    Serwis ... mozna by rzec, ze do d*, ale ... praktycznie nie ma do nich
    z czym dzwonic. Siec dziala niemal niezawodnie, czasem router traci im
    lacznosc, ale sam wraca dosc szybko. Predkosc tez bez zarzutu ...

    J.