    From: Jacek Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citi + payback
    Date: Sun, 15 Nov 2009 10:29:47 -0800 (PST)

    On 15 Lis, 19:00, "sardaukar" <demandred@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>
    wrote:
    > Warto jeszcze dodac, ze co prawda od przyszlego roku beda wydawane nowe karty Citi
    Payback, jednak punkty za wydatki karta kredytowa nie beda juz przyznawane. Znika
    takze mycie na BP za 10 zl.
    > Tak wiec nowa karta kredytowa Citi Payback to zwykla karta kredytowa, ktora nie
    daje zadnego bonusu punktowego do Paybacku, a jedyna jej korzyscia jest to, ze mozna
    ja pokazywac na stacji benzynowej czy w Realu zamiast karty Payback.

    > Bieda na maxa

    Czy mogę zbierać punkty na kartę BP partnerclub lub Motokartę Citi-BP
    po starcie PAYBACK?

    Tak. Punkty na kartę BP partnerclub można zbierać przez okres 3
    miesięcy od startu Programu PAYBACK. Po tym okresie karty PAYBACK
    partnerclub oraz karty partnerskie PAYBACK będą jedynymi na jakie
    będziesz mógł zbierać punkty PAYBACK. Motokarta Citi-BP zachowuje
    swoją pełną funkcjonalność przez cały okres migracji (do 16.12.2010).

    Czyli nie trzeba brać nowej karty a jak się skończy ważność przejść na
    zwykłego silvera.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus