  • 1. Data: 2009-09-15 22:04:59
    Temat: citi + payback
    Od: Paul <e...@e...com>

    Mam kartę citiBP.
    Ten nowy payback jest po prostu zajebisty, jak wydam 32 495 PLN to
    dostanę jakiś zasrany świecznik...
    Zastanawiałem się nad przejściem do citi LOT, ale nagrody w miles and
    more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
    Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10
    lat uzbierałbym na zestaw filiżanek.

    i co ja mam teraz zrobić?

  • 2. Data: 2009-09-15 22:10:54
    Temat: Re: citi + payback
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Paul wrote:
> [...]
    > more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
    > Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10

    Przesiąść się na kartę z cashbakiem - za zarobione w ten sposób "punkty"
    sam kupisz sobie "nagrody" jakie zechcesz. :-)

    --
    MiCHA

  • 3. Data: 2009-09-15 22:14:02
    Od: Paul <e...@e...com>

    Przemyslaw Kwiatkowski pisze:

    > Przesiąść się na kartę z cashbakiem - za zarobione w ten sposób "punkty"
    > sam kupisz sobie "nagrody" jakie zechcesz. :-)

    tyle, że w citi takiej nie ma, a nie chcę się z citi rozstawać:(

  • 4. Data: 2009-09-16 06:07:14
    Od: "Filip Lach" <f...@g...pl>

    Paul <e...@e...com> napisał(a):

> [...]
    > more to jakieś nieporozumienie - naszyjniki, sztućce i inne gówna.
    > Zresztą ilość mil za konkretne nagrody jest tak wysoka, że może za 10

    Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
    strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

  • 5. Data: 2009-09-16 06:39:21
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    A jaki bank ma w ofercie Kartę Kredytową z paybackiem?
    Ta z WBK to jest debetówka.

  • 6. Data: 2009-09-16 06:52:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 16 Sep 2009 08:39:21 +0200, W?odziu napisał(a):

    > A jaki bank ma w ofercie Karte Kredytow? z paybackiem? Ta z WBK to jest
    > debetówka.

    kk allegro też z BZWBK

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-09-16 07:39:57
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    > kk allegro też z BZWBK

    No tak ale tą kartą punkty zbiera się TYLKO za zakupy na Allegro. Mnie
    interesuje czy jest KK w której payback dostaje się za każdą płatność kartą
    a u partnerów 2X.
    Chodzi mi o taką funkcjonalność jaką ma ta ich debetówka Payback ale
    wolałbym kartę kredytową.

    Ma ktoś jakieś info czy WBK planuje wydać tez kredytówkę payback??

    Chyba tylko WBK jest partnerem Paybacku więc raczej, żaden inny bank nie
    będzie biedzie w tym programie uczestniczył.

  • 8. Data: 2009-09-16 07:46:59
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    Chyba jednak nie!!
    http://indywidualni.bzwbk.pl/oferty-specjalne/wymien
    -allekarte-na-karte-mastercard-payback.html

    a.. Jeśli jesteś uczestnikiem dotychczasowego programu lojalnościowego
    PayBACK i chcesz dalej zbierać punkty Allekartą kredytową za płatności
    bezgotówkowe w nowym Programie PAYBACK, zaloguj się w terminie od 16
    września do 15 listopada 2009 r. w dotychczasowym programie PayBACK i
    przenieś swoje punkty do nowego Programu. W nowym Programie Bonusowym
    PAYBACK za każde wydane AlleKartą kredytową 3 zł otrzymasz 1 punkt.
    b.. Jeśli nie spełnisz powyższego warunku, nie będziesz mógł zbierać
    punktów AlleKartą kredytową w nowym Programie PAYBACK.
    c.. Karta zachowuje swoją dotychczasową funkcjonalność płatniczą. Nadal
    masz możliwość dokonywania płatności w sklepach i Internecie oraz wypłat z
    bankomatów.
    Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

  • 9. Data: 2009-09-16 09:34:53
    Od: "Ya" <...@...pl>

    > Czyli chyba jednak AlleKartę wyłączyli z Paybacka.

    Z tego co przytoczyłeś wygląda chyba jednak na coś dokładnie odwrotnego?

  • 10. Data: 2009-09-16 14:08:38
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Filip Lach pisze:
    > Nie przesadzaj - nagrody w M&M to darmowe przeloty. 15000 mil za lot w dwie
    > strony, to moim zdaniem bardzo dobra oferta.

    Moim zdaniem mierna, bo za ten lot zapłacę mniej niż 750zł, a tyle bym
    dostał po wydaniu 75 tys. (żeby zebrać te 15 tys. mil). Już przemilczmy,
    że potrwałoby to z 5 lat...

    --
    Raf