    Subject: Re: do kamyczka policjofobów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 25 Apr 2018 17:27:55 +0200

    W dniu 25-04-18 o 16:40, m pisze:
    > Nie stałoby się tak, bo jakby policjanci mieli przy obecnych procedurach
    > karać każdego kto naruszy zakaz parkowania, to by im nie starczyło mocy
    > przerobowych na cokolwiek innego.
    > Dlatego chyba źle parkującymi w ogóle nie powinna zajmować się Policja
    > tylko jakaś Straż Miejska, mylę się?

    Nie we wszystkich gminach, czy miastach są straże. Po za tym pamiętasz,
    jak było, gdy Straże Miejskie miały prawo do ustawiania fotoradarów? Tu
    by było to samo. Polowanie na 5 cm :-) Bo to idzie do budżetu gminy.

    Tak na szybkiego, to bym uznał, że karzemy kierujących za parkowanie,
    jak jest pokrzywdzony. Czyli jak komuś ów le zaparkowany samochód
    przeszkadza i powiadomi Policję, to wówczas się "czepiamy", ale
    wykluczysz, że policjant będzie dzwonił z interwencją? Wydaje mi się, że
    tu nie ma dobrego rozwiązania.