  • Data: 2006-08-18 07:40:38
    Temat: Re: firma windykacyjna
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-" <d...@g...pl> napisał

    > Otrzymalem listownie nakaz do zaplaty calej kwoty dlugu od firmy
    > windykacyjnej (chodzi o niezaplacony rachunek telefoniczny i naliczona z
    > tego tytulu kare). Jakie sa uprawnienia firmy windykacyjnej, i jakie sa
    > moje prawa i obowiazki jako dluznika, tzn:

    Zasadniczo taka firma nie ma zadnych uprawnien.

    > Dodam, ze jestem studentem, jestem zameldowany u rodzicow, a w czasie
    > studiow mieszkam na kwaterze. W zwiazku z tym nie mam stalego
    > zatrudnienia -czyli dochodu, nie mam majatku (samochod, mieszkanie itp).
    > Jestem w stanie placic miesiecznie maksymalnie kilkadziesiat zl, alug to
    > ponad 900zl. Prosze o rade, jak to zalatwic.

    Moze ten dlug daloby sie podciagnac pod przedawnienie?
    Ile czasu minelo od ostatniej Twojej wplaty?

    Porada: nie rozmawial z firmami windykacyjnymi. Oni
    sa dobrzy tylko w straszeniu. Poza tym
    nie masz pracy, majatku, czyli jestes niewyplacalny
    (nawet w oczach ew. komornika)

    Neko