    From: b...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes
    Subject: Re: mala kafejka- pytanie
    Date: 18 Aug 2005 16:33:32 +0200

    > obawiam się, że musi

    > obawiam się, że nie wystarczy, czyli dwa wejścia potrzebne.
    > nawet nie tylko z powodów sanitarnych, ale ppoż

    > na pewno profesjonalna zmywarka (z wyparzaniem powyżej 90st.- nie może być
    taka
    > zwykła ze sklepu AGD), na pewno niezależne drogi dla naczyń czystych i
    brudnych,
    > na pewno powierzchnie łatwo zmywalne, jeżeli ma to być w piwnicy musi być
    > specjalna zgoda (to się chyba nazywa "zgoda na zaniżenie"), do tego również
> [...]
    też się do tego przymierzam. bardziej jako sklep z wypiekami (ciasta, ciastka,
    pączki) bo wydaje mi się że to jest jeszcze nisza rynkowa.
    na pewno nie może być pieczone "u babci" to tylko w polskich i amerykańskich
    serialach. musi być wtedy (kuchnia, człowiek" wszystko odebrane przez sanepid.
    PIP i...
    lepiej kupić hurtem gotowe u znanego cukiernika. ja mam właśnie taki plan
    mieszkam na wsi - gdzieś 1500 ludzi - i jest cukiernik od początku świata a
    taką chałe robi że.. i zgodnie z tym co wyczytałem w pierwszapraca śmiało
    trzeba konkurować.