    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: millenium, nikt się nie chwalił...
    Date: Tue, 15 Sep 2009 20:19:40 +0200

    "zlotowinfo" news:h8ok8h$q50$1@inews.gazeta.pl

    > chyba raczej to im za mało: kredyt, 2.5k/m-c na ROR, aktywnie karta
    > chcieli żreć dodatkowo 15zł, to stracą to co mieli czyli min. 50zł z
    > transakcji kartą, niestety nadziała się też miesiąc temu na opłatę roczną
    za
    > kartę

    Wychodzi na jedno. Pazerność "polskich" banków to rzecz, której nie mam już
    nawet siły komentować.
    Ot co - po prostu PL to dojna krowa i zachodnie firmy ssssają ile wlezie, ze
    szkodą dla zwykłych ludzi.

    > euronet ma na swoim bloku, wygląda na to że najlepszy typ to getin,
    sądziłem
    > że getin ma 0% na ror, czy getin ma podgląd transakcji kartowych?

    Jak najbardziej - ma! I jeżeli miałeś do czynienia np. z
    mBankiem/Multibankiem to powiem ci, że Getin ma taki sam podgląd transakcji
    jak ww. banki.

    > zawsze coś, polecenie zapłaty bezpłatne, karta w jej wypadku też
    > ona wydaje kartą średnio 100zł/dzień, tylko znając getina znów coś
    wymyślą,
    > więc mam wątpliwości

    IMHO jeżeli twoja siostra wydaje 100 zł dziennie to raczej nie ma się czego
    obawiać ze strony getinu :)
    Wprowadzenie opłaty za konto + przelewy jest w moim odczuciu wręcz
    nierealne. Jeżeli już to podwyższą limit kwotowy, od którego klient będzie
    zwalniany z opłaty za kartę, ale i to raczej jest po ostatnich zmianach mało
    realne.
    Oczywiście to takie gdybanie, ale odnoszę wrażenie, że w chwili obecnej po
    za zmianą +/- % w Getinie nic już się raczej poważniejszego nie szykuje.

    > fajne bo bankomaty bezpłatne, polecenie zapłaty też, procent 0, nowy za
    > szybko dodatkowych prowizji nie wprowadzi

    I trochę "prehistoryczne" procedury otwierania rachunku - oczekiwanie na
    różne pierdółki potrzebne do normalnego korzystania z rachunku przez net.

    > w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty, procent 0
    > mbank już wszystkie walory stracił dawno
    > jednak toip za bardzo się nie zmienia,
    > więc pewnie polecenie zapłaty nie podrożeje

    Czyli raczej odpada, ale od biedy bierzemy pod uwagę :)

    > dzwoniłem, nie mają polecenia zapłaty, procent jest
    > ale siora chce by się wszystko samo robiło
    > w dodatku ten token do logowania, dyskwalifikuje ich
    > mogłaby mieć bez tokena, ale jeszcze by trzeba przegadać
    > ją by zrobiła ten jeden przelew na miesiąc za komórkę

    Ten to już kompletnie odpada :)

    Podsumowując wychodzi na to, że zestawienie najlepsze to:
    1. Getin - niestety trudno mi powiedzieć jak w praktyce działa u nich
    polecenie zapłaty, po prostu nie korzystam. Odnośnie mBanku - 100%
    zadowolenia, ale było płatne :(
    2. na tym samym miejscu DB oraz mBank.