  • 1. Data: 2009-09-15 17:14:30
    Temat: Re: millenium, nikt się nie chwalił...
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h8og8f$ae5$1@inews.gazeta.pl

    > nieźle polecieli, siora się wkurzyła
    > nie dość że ma u nich kredyt, 2.5k co miesiąc tylko na ROR, aktywnie
    > korzysta z karty, to jeszcze walnęli 15zł
    > zachłanne mille, bye, bye
    > jak widać chcieli mieć tylko produkt techniczny do spłat

    No to się nie dziwię, że na starym osiedlu gdzie pomieszkiwałem za małolata
    Millenium został odwiedzony przez jakiegoś pana z atrapą broni, kilka
    tygodni po otwarciu :) - frustracja sięga zenitu.

    > używa 1x polecenie zapłaty, 2x zlecenie stałe
    > karty debetowej, 1-4 przelewy na 2 miesiące

    Jak widzisz dla banku to za mało... :(

    > chyba najlepiej jej będzie w getin lub db
    > tylko że na ror i tak procentu nie uraczy
    > a woli wszystko bezobsługowo

    Na getinie (ROR) dostanie 1%.
    DB - warto rozważyć.
    mBank - również
    eurobank - uważam, że i tutaj nie można przechodzić obojętnie.

    Wybór pozostawiamy siostrze.

  • 2. Data: 2009-09-15 18:19:40
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h8ok8h$q50$1@inews.gazeta.pl

    > chyba raczej to im za mało: kredyt, 2.5k/m-c na ROR, aktywnie karta
    > chcieli żreć dodatkowo 15zł, to stracą to co mieli czyli min. 50zł z
    > transakcji kartą, niestety nadziała się też miesiąc temu na opłatę roczną
    za
    > kartę

    Wychodzi na jedno. Pazerność "polskich" banków to rzecz, której nie mam już
    nawet siły komentować.
    Ot co - po prostu PL to dojna krowa i zachodnie firmy ssssają ile wlezie, ze
    szkodą dla zwykłych ludzi.

    > euronet ma na swoim bloku, wygląda na to że najlepszy typ to getin,
    sądziłem
    > że getin ma 0% na ror, czy getin ma podgląd transakcji kartowych?

    Jak najbardziej - ma! I jeżeli miałeś do czynienia np. z
    mBankiem/Multibankiem to powiem ci, że Getin ma taki sam podgląd transakcji
    jak ww. banki.

    > zawsze coś, polecenie zapłaty bezpłatne, karta w jej wypadku też
    > ona wydaje kartą średnio 100zł/dzień, tylko znając getina znów coś
    wymyślą,
    > więc mam wątpliwości

    IMHO jeżeli twoja siostra wydaje 100 zł dziennie to raczej nie ma się czego
    obawiać ze strony getinu :)
    Wprowadzenie opłaty za konto + przelewy jest w moim odczuciu wręcz
    nierealne. Jeżeli już to podwyższą limit kwotowy, od którego klient będzie
    zwalniany z opłaty za kartę, ale i to raczej jest po ostatnich zmianach mało
    realne.
    Oczywiście to takie gdybanie, ale odnoszę wrażenie, że w chwili obecnej po
    za zmianą +/- % w Getinie nic już się raczej poważniejszego nie szykuje.

    > fajne bo bankomaty bezpłatne, polecenie zapłaty też, procent 0, nowy za
    > szybko dodatkowych prowizji nie wprowadzi

    I trochę "prehistoryczne" procedury otwierania rachunku - oczekiwanie na
    różne pierdółki potrzebne do normalnego korzystania z rachunku przez net.

    > w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty, procent 0
    > mbank już wszystkie walory stracił dawno
    > jednak toip za bardzo się nie zmienia,
    > więc pewnie polecenie zapłaty nie podrożeje

    Czyli raczej odpada, ale od biedy bierzemy pod uwagę :)

    > dzwoniłem, nie mają polecenia zapłaty, procent jest
    > ale siora chce by się wszystko samo robiło
    > w dodatku ten token do logowania, dyskwalifikuje ich
    > mogłaby mieć bez tokena, ale jeszcze by trzeba przegadać
    > ją by zrobiła ten jeden przelew na miesiąc za komórkę

    Ten to już kompletnie odpada :)

    Podsumowując wychodzi na to, że zestawienie najlepsze to:
    1. Getin - niestety trudno mi powiedzieć jak w praktyce działa u nich
    polecenie zapłaty, po prostu nie korzystam. Odnośnie mBanku - 100%
    zadowolenia, ale było płatne :(
    2. na tym samym miejscu DB oraz mBank.

  • 3. Data: 2009-09-15 20:31:35
    Temat: Re: millenium .....mBank, polecenie zapłaty.
    Od: "Karolek2x" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w wiadomości
    > Odnośnie mBanku - 100% zadowolenia, ale było płatne :(

    Płatne 1 zł/m-c za wszystkie PZ.

  • 4. Data: 2009-09-15 20:31:48
    Od: "Karolek2x" <n...@n...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w mbanku zapłaci 1zł za polecenie zapłaty,

    W mBank za wszystkie Polecenia Zapłaty - koszt 1 zł/m-c.
    Masz 5 PZ płacisz 1 zł/m-c, masz 10 PZ też płacisz 1 zł/m-c.

  • 5. Data: 2009-09-15 20:39:49
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Valdi.Pavlack wrote:

    > I trochę "prehistoryczne" procedury otwierania rachunku - oczekiwanie na
    > różne pierdółki potrzebne do normalnego korzystania z rachunku przez net.

    no dobra, ale jak juz po otworzysz konto dbNet i po peilgrzymce
    odbierzesz pin do karty, to calosc na tle rynku wyglada sympatycznie.
    darmowe prowadzenie, polecenia zaplaty, zlecenia stale,
    wyplaty z bankomatow.

  • 6. Data: 2009-09-16 06:34:10
    Od: "Karolek2x" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Paweł" <r...@1...0.0.1> napisał w wiadomości

> [...]
    > odbierzesz pin do karty, to calosc na tle rynku wyglada sympatycznie.
    > darmowe prowadzenie, polecenia zaplaty, zlecenia stale,

    Co w tym jest nadzwyczajnego ? Wiele banków ma to też.

  • 7. Data: 2009-09-16 07:56:46
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Karolek2x" news:h8oiec$jba$1@node1.news.atman.pl

    > Płatne 1 zł/m-c za wszystkie PZ.

    Si.

  • 8. Data: 2009-09-16 07:57:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Karolek2x" news:h8oiec$jba$2@node1.news.atman.pl

    > W mBank za wszystkie Polecenia Zapłaty - koszt 1 zł/m-c.
    > Masz 5 PZ płacisz 1 zł/m-c, masz 10 PZ też płacisz 1 zł/m-c.

    Si. :)