  • Data: 2016-02-14 21:38:01
    Temat: Re: optima daje 2,7%
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zyga wrote:

    > BGŻ Optima, oferta dla Nowych Środków *dla obecnych i nowych Klientów
    >
    > oprocentowanie: 2,7% w skali roku do 100 000 zł oraz 1,9% dla nadwyżki
    > powyżej 100 000 zł
    >
    > okres: od 9 lutego 2016 r. do 7 kwietnia 2016 r.

    Czy to jest rachunek a vista czy lokata terminowa?

    BOŚ Bank ma w ofercie lokatę na 6 miesięcy, która jest oprocentowana 2.8%
    dla nowych środków (dla posiadaczy ROR, który być może nie jest bezpłatny).
    Kapitalizacja (zdaje się) jednorazowa, na koniec okresu.

    Zastanawia mnie, czy to Optima ma tak kiepską ofertą, czy BOŚ Bank ma tak
    dobrą, czy może jest jakiś haczyk w BOŚ (np. kapitalizacja na koniec
    okresu)?

    --
    Wysłane z pola.