  • Data: 2010-08-25 13:19:27
    Temat: Re: parking przed domem
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-25 15:12, jpgo pisze:
    > Czy to zmienia cala sprawe ?
    Niekoniecznie, o tyle że jeśli droga jest choćby częściowo na działce
    "miasta" to nawet gdyby się tam wspólnota wyodrębniła to i tak będzie im
    trudno zrobić prywatne miejsca parkingowe. Jeśli jest na terenie
    spółdzielni to póki co i tak nie zmienia.
    > Mam na pismie z ieczatka.

    No to teraz zrzuta całym blokiem na lokalnego radcę prawnego, żeby
    wysmarował odpowiednie pismo do sądu o naruszenie waszych praw.
    A w międzyczasie to co pisałem (dobrać się w ramach praw spółdzielczych
    jako członkowie spółdzielni do 4 liter zarządowi i radzie osiedla na
    walnym i na zebraniu osiedlowym).
    --
    MZ