    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: prawo pocztowe
    From: pueblo <n...@n...pl>
    Date: 01 Jun 2020 13:23:57 GMT

    Witaj pueblo, 26 maj 2020 w
    news:5eccd43e$0$17349$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Witaj , 25 maj 2020 w
    ps.com

    > Taki stan miał miejsce zanim pojawiło się rodo, więc to nie jest
    > najistotniejsze.
    > W każdym razie chciałem tylko dopisać, że próbowałem sie coś
    > dowiedzieć pisząc emaile do PP. Odpisywał mi ktoś podpisujący się
    > Zespół Doradców Klienta. Mogę tylko powiedzieć, że z całą pewnością
    > zespół - ale Downa.

    W czwartym emailu dostałem w końcu odpowiedź:
    "Informujemy, że po weryfikacji zgłoszenia potwierdzamy możliwość
    odbioru przesyłek nierejestrowanych bez weryfikacji tożsamości.
    Przepraszamy za wcześniejszą niedoprecyzowaną odpowiedź."

    Dopiero jednak, jak napisałem wcześniej wielką czcionką pytanie:
    Czy przesyłka NIEREJESTROWANA nadana na Poste Restante staje się w
    momencie odbioru przesyłką REJESTROWANĄ?

    Dotarło, he he.

    W sumie nie o to było najważniejsze w moim pierewszym poście na grupie,
    ale skoro nikogo to nie interesuje, to założę, że miałem rację, co do
    logicznych konsekwencji potencjalnych przepisów.