  • Data: 2006-12-25 10:59:07
    Temat: Re: rozłożenie mandatu na raty..
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale dopiero na wniosek odpowiedniego urzędu wojewódzkiego

    I trwa to lekko licząc co najmniej pół roku, tak, że spokojnie można co
    miesiąc płacić na raty, bo sprawa do skarbówki nie zdąży dotrzeć, a nawet
    jak dotrze, to będzie nieaktualna. A jak dotrze to np. w moim przypadku UW
    domaga się od US 200 zł z mojego zwrotu podatku. A niech się domaga... tyle,
    że ja miałem zwrotu 60 zł :-) Od mojej osoby nic się nie domagają - to lubię
    :-)

    +inż.leva+