  • 1. Data: 2006-12-24 15:23:40
    Temat: rozłożenie mandatu na raty..
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    czy istnieje wogole taka mozliwosc czy lepiej samemu sobie go rozlozyc i
    placic w ratach miesiecznych??

  • 2. Data: 2006-12-24 15:31:16
    Temat: Re: rozłożenie mandatu na raty..
    Od: "Grzech" <e...@e...pl>

    > czy istnieje wogole taka mozliwosc czy lepiej samemu sobie go rozlozyc i
    > placic w ratach miesiecznych??

    Trzeba mieć jeszcze zdolność kredytową :D

  • 3. Data: 2006-12-24 18:55:14
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzech" <e...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba mieć jeszcze zdolność kredytową :D

    no jak jestem studentem to nie bardzo z ta zdolnoscia kredytowa:P a wlasnie
    czytalem ze ludzie sami sobie te mandaty rozkladaja i placa je pomalutku a
    US sie nie czepia bo kasa wplywa.

  • 4. Data: 2006-12-24 19:01:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    cangre wrote:
    > czy istnieje wogole taka mozliwosc czy lepiej samemu sobie go rozlozyc i
    > placic w ratach miesiecznych??

    Policjanci nie poinformowali? Gdzieś tam się wniosek składa - nie
    pamiętam dokładnie gdzie, bo tylko raz mi grozili mandatem i to było
    dawno temu :)

  • 5. Data: 2006-12-24 19:24:06
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl>

    > je pomalutku a US sie nie czepia bo kasa wplywa.

    A co ma do tego US??

  • 6. Data: 2006-12-24 19:35:05
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    > A co ma do tego US??

    no tyle ze jesli mandat jest nie zaplacony to po kilku miesiach sciagany
    jest droga egzekucji administracyjnej przez US.

  • 7. Data: 2006-12-24 20:48:37
    Od: "Piotrek." <p...@t...pl>

    Użytkownik "cangre" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof Teperek" <t...@a...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > no tyle ze jesli mandat jest nie zaplacony to po kilku miesiach sciagany
    > jest droga egzekucji administracyjnej przez US.

    ale dopiero na wniosek odpowiedniego urzędu wojewódzkiego

  • 8. Data: 2006-12-24 21:32:07
    Od: "Barbara" <v...@w...pl>

    Witam,
    dostalam kiedys mandat 200 zl i po 4 miesiacach juz pismo z urzedu
    skarbowego.
    nastepny mandat (tym razem za malzonka) splacilam w ratach po 50 zl
    miesiecznie.

    Pozdrawiam
    Basia

  • 9. Data: 2006-12-25 08:07:16
    Od: "cangre" <k...@p...onet.pl>

    a czy Pani sama go sobie rozlozyla na raty czy pisala Pani jakos prosbe?

  • 10. Data: 2006-12-25 10:59:07
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > ale dopiero na wniosek odpowiedniego urzędu wojewódzkiego

    I trwa to lekko licząc co najmniej pół roku, tak, że spokojnie można co
    miesiąc płacić na raty, bo sprawa do skarbówki nie zdąży dotrzeć, a nawet
    jak dotrze, to będzie nieaktualna. A jak dotrze to np. w moim przypadku UW
    domaga się od US 200 zł z mojego zwrotu podatku. A niech się domaga... tyle,
    że ja miałem zwrotu 60 zł :-) Od mojej osoby nic się nie domagają - to lubię
    :-)

    +inż.leva+