  • Data: 2006-04-27 14:47:07
    Temat: Re: s.c. i nazwa firmy
    Od: "Mich" <m...@w...totezwywal.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e2q69k$bgr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Mich" <m...@w...totezwywal.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba raczej nawet musi - należy wymienić w nazwie wspólników tak jak to
    > podałeś w swoim przykładzie chociażby.
    > Graszka

    to jasne, ale chodzi mi o to czy muszą występować w nazwie spółki pełne
    nazwy DG wspólników, czyli w tym przykładzie, która wersja jest prawidłowa:
    1) "Fryzjerstwo s.c. Jan Kowalski i Kazimierz Malinowski"
    czy
    2) "Fryzjerstwo s.c. Strzyżenie Jan Kowalski i Golenie Kazimierz
    Malinowski"?
    zakładając że nazwa DG pierwszego wspólnika to "Strzyżenie Jan Kowalski " a
    drugiego "Golenie Kazimierz Malinowski"?
    Mich