  • Data: 2014-12-16 02:12:49
    Temat: Re: sprzedaż właśności prywatnej przez DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Dec 2014, Piotr wrote:

    > Tyle że umówiłem się z kupującym na 990zł brutto więc może "nie musiałem"
    > tego ewidencjonować? ;)

    To teraz pokaż przepis, na podstawie którego "używane" wyposażenie
    nieewidencjonowane można sprzedać traktując jako przychód z DG.
    Nie żartuję, proszę o numer artykułu, ustęp i punkt z ustawy oPDoOF.

    FYI:
    - tak, zrobiłem tak parę razy, ale to był sprzęt na który miałem "kwity",
    no i chyba było to przed zmianą przepisów na "ewidencjonowane" właśnie
    - nie, nie żartuję. LITERALNIE przeczytaj przepis. Dokładnie i z uwagą :)
    - nie ciesz się, że można tak wygenerować koszty, bo pokażę Ci
    inny przepis ;) (dolegliwy podatkowo, choć nie pozwala na wystawienie
    faktury sprzedaży, o dziwo ;))

    pzdr, Gotfryd