    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: z zycia szarego obywatela
    Date: Sat, 18 Apr 2015 13:14:14 +0200

    Tak na inny temat: niedawno jakiś sąd pracy poprosił mnie jako osobę trzecią o coś
    tam (jakieś wyjaśnienie).
    Wysłałem.
    Teraz po półtora miesiącu dostaję pismo z tegoż sądu, a jakże, ZOBOWIĄZUJĄCE mnie
    (osobę trzecią) w terminie oczywiście tygodniowym
    do... złożenia odpisu pisma z dnia ...
    No chyba im rachunek dołączę za usługę ksero.
    Powyższe uważam za zwyrodnienie wymiaru sprawiedliwości, tej "z up. kierowniczce
    sekretariatu" nie chce się d... ruszyć do ksero,
    ale chce się wydać państwowe czyli moje 3,60 złotego na opłatę zdla PGP/InPost, nie
    licząc czasu, papieru, koperty i drukarki.
    Podkreślam - nie jestem stroną w tej sprawie, w pierwotnym zapytaniu nie było mowy o
    liczbie egzemplarzy ani o odpisach, a jakaś
    kobiecina bez środków do życia poczeka na rentę półtora miesiąca dłużej - tylko co to
    Jaśnie Panią Kierowniczkę Sekretariatu
    obchodzi.

    -----