PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutatacja

  • 21. Data: 2014-03-16 09:20:45
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > przecież oni tam potrzebują ludzi do pracy a nie tych, co będą żądać
    > przestrzegania KP, albo chociaż KC.

    Pszestszeganie prawa to też praca i czasem bardzo ciężka.

    Wiem, bo strajkowałam kiedyś indywidualnie o umowę o pracę.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 22. Data: 2014-03-16 15:52:01
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-03-16 09:20, Stokrotka pisze:

    > Pszestszeganie prawa to też praca i czasem bardzo ciężka.
    >
    > Wiem, bo strajkowałam kiedyś indywidualnie o umowę o pracę.

    Sama widzisz. Panstwo polskie daje pracodawcom swobodny wybór miedzy
    niewolnikiem a pracownikiem to czemu sie dziwisz, ze wiekszosc wybiera
    to pierwsze? Rządy od 1989 roku masturbują sie wzrostem PKB, a tam gdzie
    pracownicy rządzą nie ma super wzrostu, nie ma zielonych wysp.
    Pracownicy eskalacją żądań zarzynają nierentowne firmy, te mało
    nowoczesne o dużym nakładzie pracy. Jak to jest, ze niemiecki ALDI ma
    niższe ceny niż polski a płaci 4x wiecej pracownikom i to pokornie
    przynosząc wypłate co do centa terminowo w zębach?

    --
    @foe_pl

  • 23. Data: 2014-03-16 16:32:50
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Sama widzisz. Panstwo polskie daje pracodawcom swobodny wybór miedzy
    > niewolnikiem a pracownikiem to czemu sie dziwisz, ze wiekszosc wybiera to
    > pierwsze?
    Nie rozumiem.

    > Rządy od 1989 roku masturbują sie wzrostem PKB, a tam gdzie pracownicy
    > rządzą nie ma super wzrostu, nie ma zielonych wysp.
    Też nie rozumiem, formalnie pracownicy mieli władzę pszed 89 rokiem.

    > Pracownicy eskalacją żądań zarzynają nierentowne firmy,
    Bzdura. W okresie 89-2000, było tysiące lub miliony ludzi - pracownikuw
    upadającego pszemysłu w Polsce, ktuży pracowali za darmo, byle mieć pracę,
    by firma państwowa nie upadła.
    Gdzie tu wiedzisz eskalację żądań?

    >...Jak to jest, ze niemiecki ALDI ma niższe ceny niż polski a płaci 4x
    >wiecej pracownikom i to pokornie przynosząc wypłate co do centa terminowo w
    >zębach?

    A ta odpowiedź jest niezwykle prosta. Polacy są zmuszeni prawem płacić
    ogramny podatek do zagranicznego funduszu emerytalnego od 99 roku. Oni
    inwestują nasze polskie pieniądze tam właśnie. Na prawdę to pszejadają naszą
    pracę i stąd mają na płace, na niższe ceny.

  • 24. Data: 2014-03-16 17:55:39
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-03-16 16:32, Stokrotka pisze:
    > Bzdura. W okresie 89-2000, było tysiące lub miliony ludzi - pracownikuw
    > upadającego pszemysłu w Polsce, ktuży pracowali za darmo, byle mieć
    > pracę, by firma państwowa nie upadła.
    > Gdzie tu wiedzisz eskalację żądań?

    nie dziwota, ze roboty nie mozesz znalezc. Przeciez ja piszę to samo, na
    Zachodzie pracownicy zarzynają nikomu niepotrzebne firmy, a w Polsce sie
    je dotuje niskimi płacami. Potem takie dziadostwo i tak nie ma innej
    opcji: albo dalej będzie korzystać z niewolnictwa w Polsce czy na
    Ukrainie albo uczciwie padnie i zrobi miejsce dla czegos nowoczesnego co
    zatrudni mniej ale za wyższe pensje.

    --
    @foe_pl

  • 25. Data: 2014-03-16 18:43:49
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > nie dziwota, ze roboty nie mozesz znalezc. Przeciez ja piszę to samo, na
    > Zachodzie pracownicy zarzynają nikomu niepotrzebne firmy, a w Polsce sie
    > je dotuje niskimi płacami.
    Ta..........cały pszemysł jest niepotszebny w Polsce.
    Weźmy taki Wołomin, bo tu mieszakam, więc wiem: były 3 firmy po 1000ludzi na
    3 zmiany - za komuny, razem 10tyś ludzi (na miasteczko 40tyś)
    Żadna nie została. Wszystkie były niepotszebne?
    Stolarka budowlana - niepotszebne podłogi, wsporniki, dżwi?
    Okna - owszem, weszły plastiki, ale pozostałe powinny funkcjonować, do tego
    można było nieco zmienić branżę na meble. Maszyny były nowoczesne, dopiero
    co sprowadzone, gdy pracowałam tam w drugiej połowie lat 90.
    Huta szkła - nie znam się, ale wtedy właśnie bankrutowała, wiem, że był to
    wtedy jedyny producent jakich szkiełek, specjalizowała się w szkle
    laboratoryjnym, termosy też robili i inne - niepotszebne? Termosy szklane są
    dużo lepsze niż obecnie dostępne żelazne.
    Zakład Poszukiwań Nafty i Gazu - zlikwidowany - niepotszebny? Tego hyba nie
    musze rozwijać.
    Ciekawe, jaki gaz teraz będziesz dotować?

> [...]
    > korzystać z niewolnictwa w Polsce czy na Ukrainie albo uczciwie padnie i
    > zrobi miejsce dla czegos nowoczesnego co zatrudni mniej ale za wyższe

    Uczciwie padnie? Nie ma takiej opcji. Jest taka sobie firma PAJ-COMP w
    Wołominie.
    Pracowałam tam, zwolnili mnie bo zlikwidowali stanowisko pracy w styczniu
    2001, nie zapłacili mi ostatniej pensji, poszłam do sądu, wyroku nie było
    wiele lat, do tąd go nie mam i nie mam pieniędzy. Ktoś uzasadniał brak
    wyroku tym, ze jak by był to by zbankrutowali.
    I nie zbankrutowali. A powinni. Wtedy ja bym mogła otwożyć firmę i stanowić
    konkurencję. Nie mogę, bo nie ma uczciciwej konlkurencji, konkurencja jest
    oparta o pszemoc, bo w związku z tą sprawą stszelano do mnie na terenie sądu
    , wymuszano zeznaniałamiąc mi rękę.
    A oni sztucznie zaniżają ceny bo nie płacą ludziom i używają rużnego typu
    pszemocy, i działań mafijnyh bym im dług darowała.
    Uczciwy pracodawca nie ma szans pszy takiej konkurencji, bo będziemieć
    wyższe ceny, za pszestszeganie prawa.

  • 26. Data: 2014-03-16 19:37:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-03-16 18:43, Stokrotka pisze:
    > Pracowałam tam, zwolnili mnie bo zlikwidowali stanowisko pracy w styczniu
    > 2001, nie zapłacili mi ostatniej pensji, poszłam do sądu, wyroku nie było
    > wiele lat, do tąd go nie mam i nie mam pieniędzy.

    Idź do Inspektora Pracy to Ci załatwi odzyskanie pieniędzy, a po wyrok
    sama zgłoś się do sekretariatu Sądu.

    --
    animka

  • 27. Data: 2014-03-17 09:13:05
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-16 18:43, Stokrotka pisze:
    > Żadna nie została. Wszystkie były niepotszebne?

    Były tak potrzebne jak wydawnictwa wydające słowniki ortograficzne: nie
    ma popytu, nie ma podaży.

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 28. Data: 2014-03-17 10:44:32
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Idź do Inspektora Pracy to Ci załatwi odzyskanie pieniędzy, a po wyrok
    > sama zgłoś się do sekretariatu Sądu.

    Już 2 kary zapłacili od inspekcji.

  • 29. Data: 2014-04-04 09:47:20
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Dziś otszymałam mejla:
    "...
    W odpowiedzi na Pani wątpliwości związane z treścią poniższego e-maila,
    pragnę poinformować, iż usunęłam załącznik z Pani aplikacją, w celu
    przesłania jej do marketu w Wołominie.
    "
    Tak, wywaliła zawartość torby z zakupami , by pszynieść zakupy do domu.
    Myślę, że tę analogię zrozumie.