  • 1. Data: 2007-01-24 00:24:03
    Temat: SMSy od Polkomtela a przedsiębiorca...
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No i właśnie. Polkomtel wysyła codziennie różne SMSy - a to dzwonek z
    piosenką Dody do ściągnięcia, a to tapeta z Pudzianem, a to można wygrać
    rękawiczki itd itp. Wkurzyło mnie to i wysłałem im, że nie zgadzam się na
    przetwarzanie danych itd itp. Po fakcie się zorientowałem, że trochę to bez
    sensu, bo umowę mam podpisaną na działalność gospodarczą, czyli dane nie są
    chronione. Odpisali mi generalnie właśnie to, no i na koniec, że w geście
    dobrej woli to już mi te cholerne SMSy wyłączą. :)

    Tak się teraz zastanawiam - gdyby nie "gest dobrej woli", to czy ja w tej
    sytuacji byłbym do końca umowy skazany na Dodę i konkursy z rękawiczkami?
    --
    Samotnik

  • 2. Data: 2007-01-24 21:21:08
    Temat: Re: SMSy od Polkomtela a przedsiębiorca...
    Od: "tomciar" <t...@i...pl>

    > sytuacji byłbym do końca umowy skazany na Dodę i konkursy z rękawiczkami?

    Nie no bez jaj - nigdy żadnego sms-a o takiej treści nie dostałem (też
    Polkomtel) - może gdzieś kiedyś wyraziłeś zgodę na dostarczanie takich
    wiadomości?

    --
    tomek

  • 3. Data: 2007-01-24 22:34:47
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 24.01.2007 tomciar <t...@i...pl> napisał/a:

    > Nie no bez jaj - nigdy żadnego sms-a o takiej treści nie dostałem (też
    > Polkomtel) - może gdzieś kiedyś wyraziłeś zgodę na dostarczanie takich
    > wiadomości?

    Tak, wyraziłem, na samym początku przy zawieraniu umowy. Tyle że teoretycznie
    to ona nie jest im do niczego w moim przypadku potrzebna.
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2007-01-25 16:41:53
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    tomciar napisał(a):

    > Nie no bez jaj - nigdy żadnego sms-a o takiej treści nie dostałem (też
    > Polkomtel) - może gdzieś kiedyś wyraziłeś zgodę na dostarczanie takich
    > wiadomości?

    To nie jest tak. On nie wyraził zgody, tylko nie wyraził niezgody. Tak
    to działa. Prawdopodobnie kiedyś wysłali informację, że będą coś takiego
    wysyłać i jeśli nie chce to musi wysłać pismo z informacją, że nie chce.

    O on pewnie nawet nie zauważył tego pisemka dołączonego do faktury i
    ciach jest doda, pudzian i rękawiczki.

    Pozdrawiam,
    Arek