  • 11. Data: 2016-09-26 13:43:45
    Temat: Re: Spotkanie średniowiecza z nowoczesnością
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 września 2016 21:30:06 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło napisał:

    > A wiecie, co jest pod spodem, że tak płytko wykopane?

    sam piach:-)
    Wg projektu mam miać zagęszczony piach 30cm, 15cm styroduru, 25płyty.
    A ze płyta ma być nad ziemią wiec wybieramy na około 50-60cm

    uciu

  • 12. Data: 2016-09-26 15:57:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2016-09-24 o 21:48, Kris pisze:

    > Pewnie coś w tym jest jednak jeśli się nie mylę to okolice Lubeck(tam często bywam
    odwiedzając rodzinę) to dawny "zachod"

    Kłopoty tylko taki, że w Lubece Polak co drugi chodnik :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 13. Data: 2016-09-26 22:24:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 26 Sep 2016 04:43:45 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > sam piach:-)
    > Wg projektu mam miać zagęszczony piach 30cm, 15cm styroduru, 25płyty.

    A, jak tak, to ok :)

    > A ze płyta ma być nad ziemią wiec wybieramy na około 50-60cm

    Że też wam się chce to przewalać łopatą... Koparka to rozgarnie w
    godzinę-dwie. Trochę marnowanie sił jak dla mnie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2016-09-26 22:29:31
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 22:24:59 UTC+2 użytkownik Borys Pogoreło
    napisał:
    > Że też wam się chce to przewalać łopatą... Koparka to rozgarnie w
    > godzinę-dwie. Trochę marnowanie sił jak dla mnie.

    Niby absurd, ale ja po tych 2 dniach machania kilofem i szpadlem
    czuję się wyśmienicie, trochę ruchu nie zaszkodzi, jak człowiek co dnia
    dupę wozi blachosmrodem i rusza się tylko wtedy, kiedy musi ;P

    L.

  • 15. Data: 2016-09-26 23:32:08
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 26 Sep 2016 13:29:31 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > Niby absurd, ale ja po tych 2 dniach machania kilofem i szpadlem
    > czuję się wyśmienicie, trochę ruchu nie zaszkodzi, jak człowiek co dnia
    > dupę wozi blachosmrodem i rusza się tylko wtedy, kiedy musi ;P

    Ale Ty miałeś do wykopania mały kawałek dziury. Podobnie dla przyjemności
    można pociąć kubik drewna. Ale od pewnej skali to już jest jak dla mnie
    marnowanie sił.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 16. Data: 2016-09-26 23:37:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak czujesz sie swietnie to znaczy ze bujasz. Jesli nie pracujesz na codzien kilofem
    i lopata to po pierwszym dniu mialbys takie zakwasy ze bolaly by Cie wlosy, paznokcie
    i powieki przy mruganiu.

  • 17. Data: 2016-09-27 06:15:06
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 26 września 2016 23:37:01 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jak czujesz sie swietnie to znaczy ze bujasz. Jesli nie pracujesz na codzien
    > kilofem i lopata to po pierwszym dniu mialbys takie zakwasy ze bolaly by Cie
    > wlosy, paznokcie i powieki przy mruganiu.

    To że nie macham kilofem w robocie nie znaczy że jestem nieruchawym ciołkiem,
    nie jestem sportowcem ale ruszam się na tyle żeby taka prosta robota
    nie zabiła mnie po dwóch dniach :>

    L.

  • 18. Data: 2016-09-27 08:22:57
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Kapelinder napisał:

    >To że nie macham kilofem w robocie nie znaczy że jestem nieruchawym
    >ciołkiem,
    >nie jestem sportowcem ale ruszam się na tyle żeby taka prosta robota
    >nie zabiła mnie po dwóch dniach :>

    Poza tym, jeśli dla kogoś zakwasy to problem, to właśnie oznacza, ze jest
    ciołkiem. Nikt nie funkcjonuje przez całe życie tak, by ŻADEN wysiłek, nie
    powodował zakwasów.

  • 19. Data: 2016-09-27 08:28:19
    Od: uciu <a...@g...com>

    napisał:

    > Że też wam się chce to przewalać łopatą... Koparka to rozgarnie w
    > godzinę-dwie. Trochę marnowanie sił jak dla mnie.

    To samu mu mówie a on na to, że nie bedzie miał co robić i mam nie zamawiac kopary -
    a tak co wybierze od razu wiezie karą dalej i wyrównuje, część ładuje do przyczepy i
    do sąsiada pod taras :-)

    uciu

  • 20. Data: 2016-09-27 08:57:10
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 08:28:20 UTC+2 użytkownik uciu napisał:
    > To samu mu mówie a on na to, że nie bedzie miał co robić i mam
    > nie zamawiac kopary

    W dzisiejszych czasach każdy rodzaj ruchu jest na wagę złota, a jak człowiek
    ma czas to niech macha łopatą, nie dość że siłownia na świeżym powietrzu,
    to przy okazji coś zrobi :]
    Ciekawe jak się ma wydajność gościa ze szpadlem w stosunku do np. mini-koparki.
    Są jakieś normy na wykopanie metra sześciennego dla ludka i dla koparki?

    L.