  • 11. Data: 2016-02-10 21:55:13
    Temat: Re: Upadek Deutsche Bank?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n9g2uv$bbv$...@n...news.atman.pl...
    "witek" n9fj4c$uh0$...@d...me
    >Wiem, że bolesne, ale co ja poradzę? Frank spadnie (dziś
    >czy jutro) na pewno, ale ogólnie raczej będzie jedynie drożał.
    >Szwajcaria żyje z banków -- wie, jak zarabiać na swej walucie...

    Ale Szwajcaria traci w wyniku tego wzrostu :-)

    >Euro może wzmocnić się po upadku polityki AMerkel.
    >Dolar amerykański? Sytuacja w Rosji, na świecie...
    >Ta oko budżet państwa USA to piramida finansowa.
    >W istocie jednak IMO jest inaczej.

    >Ale RP to nie USA. Być może za jakiś czas z RP będzie
    >podobnie jak z USA, ale nie teraz.

    Jak juz wszystkie kraje upadna i wrocimy do zlotych pieniedzy ? :-)

    J.

  • 12. Data: 2016-02-11 03:23:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 56bba3b5$0$660$6...@n...neostrada.pl

    > Ale Szwajcaria traci w wyniku tego wzrostu :-)

    Traci co? :) Traci straty? ;)
    Nie ucz księdza pacierza i nie ucz ojca dzieci płodzić...
    Szwajcaria stracić mogłaby dobre imię (reputację) o ile by je miała. ;)

    > Jak juz wszystkie kraje upadna i wrocimy do zlotych pieniedzy ? :-)

    Gdy polskie wojska będą wysyłane (jak amerykańskie czy rosyjskie
    dzisiaj) do obrony demokracji i praw człowieka w obcych krajach. :)

    -=-

    BTW demokracji -- ukodowano właśnie (prawnik ;) Budzik budzi, że
    po próżnicy) nowoczesny projekt (raczej szkic) ustawy o Trybunale
    Konstytucyjnym zgodnie z którą IMO RP rządzona by była przez rodziny
    sędziowskie bez względu na wynik wyborów parlamentarnych czy prezydenckich.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 13. Data: 2016-02-11 07:20:31
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > Jak juz wszystkie kraje upadna i wrocimy do zlotych pieniedzy ? :-)
    >
    > J.

    Tak sie stanie, tyle że najpierw wall street musi spuścić cenę złota w kiblu
    do 1/10 dzisiejszej wartości i wtedy odkupić je w całości od Chińczyków i
    Hindusów. Wtedy cykl sie powtórzy i złoto pójdzie w kosmos. A póki USA ma
    pustki w forcie knox i bardziej realna jest delegalizacja złota, również w
    krajach wasalskich.

    Pzdr