  • 101. Data: 2015-01-27 00:40:34
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:30143e88-c623-4bbb-bdef-9c539c7bb36a@googlegrou
    ps.com...
> [...]
    ps.com...

    > Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję
    > się niczym.

    Emerytura? Renta?
    To powiedz czym się zajmowałeś w czasie aktywności zawodowej.
    A może tak dobrze płacą dziś w "instutuacjach samorządowych" że jesteś w
    stanie się utrzymać tylko z dorywczej pracy?

  • 102. Data: 2015-01-27 00:43:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

    > chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
    > nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

    O to, to to :-)

    Ja zasygnalizuję możliwość że oprócz opcji której Ty się domyślasz
    (IQ <70) jest jeszcze opcja, że po prostu kręci i wije się bo nas tu
    buja nieprawdą i chce jak najmniej powiedzieć aby prawda na
    jaw nie wyszła... :-)

  • 103. Data: 2015-01-27 00:47:24
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 00:40:42 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > A może tak dobrze płacą dziś w "instutuacjach samorządowych" że jesteś w
    > stanie się utrzymać tylko z dorywczej pracy?

    Potraktowałem cie jak białego człowieka a ty okazałeś się chujem złamasem. Pies cie
    jebał.

  • 104. Data: 2015-01-27 07:43:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Potraktowałem cie jak białego człowieka a ty okazałeś się chujem złamasem.
    > Pies cie jebał.

    A czymże to tak Cię zdenerwowałem w tych cytatach że aż takie emocje
    wywołało to i nerwy puściły pokazując Twoje prawdziwe oblicze?

  • 105. Data: 2015-01-27 08:59:03
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> napisał(a):

    >A czymże to tak Cię zdenerwowałem w tych cytatach że aż takie emocje
    >wywołało to i nerwy puściły pokazując Twoje prawdziwe oblicze?

    Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
    A to zle wyglada i ludzi obraza.

  • 106. Data: 2015-01-27 12:34:26
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 08:59:22 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
    > A to zle wyglada i ludzi obraza.

    Ujmij bo masz z czego. Ani ty ani Pszemol do ludzi się nie zaliczacie.

  • 107. Data: 2015-01-27 13:11:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Przesmiewca pisze:

    > Zostaw go w spokoju, bo jak widzisz podrazniony zaczyna rzucac miesem.
    > A to zle wyglada i ludzi obraza.

    Więcej optymizmu, patrzmy na dobre strony każdej sprawy. Porzuca trochę,
    powygląda jak wygląda -- ale ludzie zanim się obrażą, to w trudnej sztuce
    drobioznawstwa się podciągną. A to na tej grupie ważna umiejętność, trzeba
    wiedzieć kiedy jak reagować.

    Jarek

    --
    Reszta jest milczeniem.

  • 108. Data: 2015-01-27 19:47:46
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2015-01-26 20:19, k...@g...com pisze:

    > Wy to niby kto chuju osrany, a może osrana cipo?

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D ROTFL
    zaraz ci zyłka peknie :)

  • 109. Data: 2015-01-27 20:09:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D ROTFL
    > zaraz ci zyłka peknie :)

    Może już pękła kiedyś?
    Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

  • 110. Data: 2015-01-27 20:14:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 27 stycznia 2015 20:10:09 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > "KiloSierra" <f...@1...pl> wrote in message

    > Może już pękła kiedyś?
    > Zator w mózgu i potem wylew może prowadzić do widocznego kalectwa.

    ty bez wylewu jesteś kaleką umysłowym.