  • 91. Data: 2015-01-26 13:21:06
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    news:b050c8ad-2942-46f2-a17c-d893bec60bee@googlegrou
    ps.com...

> [...]
    > że są kilkadziesiąt razy droższe od drewna opałowego. I że jest kilka
    > rodzajów dających różne smaki i aromaty. Jak poszukasz dalej to się okaże
    > że drewienka mają różne świadectwa dopuszczenia i certyfikaty. I że
    > produkowane są z drewna najwyższej jakości. Gotowej recepty na wędzarnię
    > ode mnie nie dostaniesz. Bo takiej nie ma. Z generatorem dymu za wędzarnię
    > może robić tekturowe pudło. Wędzarnia to nie zajebisty drewniany domek z
    > krasnalami na dachu i podmurówce z białej cegły i dwa metry wykopanego
    > kanału dymowego przykrywanego zardzewiałą blachą a generator dymu za 300

    Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
    Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

  • 92. Data: 2015-01-26 13:23:17
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 13:21:12 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Off-topicowo zapytam - kim Ty jesteś z wykształcenia/zawodu?
    > Ile masz lat i z czego się utrzymujesz?

    Do czego Ci takie informacje potrzebne.

  • 93. Data: 2015-01-26 13:58:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > Do czego Ci takie informacje potrzebne.

    Fascynuje mnie sposób w jaki działa Twój rozum/mózg.
    I ciekawość mnie zżera teraz czym się osoba z takim mózgiem zajmuje.

  • 94. Data: 2015-01-26 14:11:48
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 13:58:20 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Fascynuje mnie sposób w jaki działa Twój rozum/mózg.
    > I ciekawość mnie zżera teraz czym się osoba z takim mózgiem zajmuje.

    Z wyjątkiem dorywczej pracy w instytucji samorządowej zawodowo nie zajmuję się
    niczym.

  • 95. Data: 2015-01-26 17:58:23
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-01-26 10:44, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    BurŻuj.

  • 96. Data: 2015-01-26 18:07:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Qrczak pisze:

    > BurŻuj.

    Jakoś tak łyso mi się zrobiło.

    Jarek

    --
    Uczymy się chodzić po trawie
    Kaczeńcom patrzymy prosto w oczy

  • 97. Data: 2015-01-26 18:26:21
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-01-26 o 17:58, Qrczak pisze:
    > Dnia 2015-01-26 10:44, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    > BurŻuj.

    Ale za to może nie burżul - z tych, co to zapałkę na czworo, a pół litra
    na raz.

    Ewa

  • 98. Data: 2015-01-26 18:43:33
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2015-01-26 13:23, k...@g...com pisze:

    > Do czego Ci takie informacje potrzebne.

    chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
    nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

  • 99. Data: 2015-01-26 19:56:46
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-01-26 18:07, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:

    Bążur.

  • 100. Data: 2015-01-26 20:19:16
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 stycznia 2015 18:43:40 UTC+1 użytkownik KiloSierra napisał:

    > chcieli bysmy wiedziec czy jestes uposledzony czy nie.
    > nie potrafisz na proste pytania odpowiedziec.

    Wy to niby kto chuju osrany, a może osrana cipo?