  • 81. Data: 2015-01-25 18:08:41
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: Kris <k...@g...com>

    Dajcie spokój, Kogutem przecież nie ma tej wędzarni a pisze byle pisać.

  • 82. Data: 2015-01-25 18:25:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 17:28:19 UTC+1 użytkownik BQB napisał:

    > Da mi to, że będę wiedział, jak jest zbudowana. A generator dymu to Ci
    > chodzi o ten ultradźwiękowy? Co z wody dym generuje?

    Dostałeś nazwę i gdzie szukać. I nie potrafiłeś znaleźć. Możesz już o nic więcej nie
    pytać.

  • 83. Data: 2015-01-25 19:08:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > I co Ci to da że opiszę?

    No to, że będziemy mieć ogólną koncepcję jak takie rzeczy się robi.
    Ciebie tak trzeba za język ciągnąć że zaczynam wątpić czy w ogóle masz coś
    takiego czy tylko mocny w gębie jesteś.

    > Jak coś jest zrobione w jednym egzemplarzu to jest raczej nie do
    > powtórzenia.

    A czemu robisz założenie, że chcemy powtórzyć *dokładnie* to co Ty zrobiłeś?
    Może właśnie chcemy poznać Twoją konstrukcję aby ją ulepszyć z Twoją pomocą?

    > Jak bym miał dzisiaj robić to kupił bym na allegro któryś gotowy
    > generator dymu. Jak robiłem to nie było możliwości kupienia takich rzeczy.

    Taki? http://allegro.pl/generator-dymu-gd-03-i5004263901.h
    tml

  • 84. Data: 2015-01-25 19:36:47
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 19:08:32 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > Może właśnie chcemy poznać Twoją konstrukcję aby ją ulepszyć z Twoją pomocą?

    Może być taki. Ogólna koncepcja to niby co ma być. Jakie zawiasy do drzwiczek?

  • 85. Data: 2015-01-25 20:42:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Może być taki.

    Jak się wybiera taki generator dymu? Jakie kryteria proponowałbyś?
    Brać pierwszy z brzegu czy na coś trzeba zwracać uwagę?

    > Ogólna koncepcja to niby co ma być. Jakie zawiasy do drzwiczek?

    - Wymiary
    - materiał użyty do budowy
    - jak produkujesz dym w swojej samoróbce (skoro nie masz generatora)
    - może fotka?

    Nie udawaj bardziej opornego niż jesteś :-)

  • 86. Data: 2015-01-25 20:51:52
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 20:42:24 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > - może fotka?
    >
    > Nie udawaj bardziej opornego niż jesteś :-)

    W opisie aukcji masz wszystko. Mam generator innego typu, pisałem już jaki. Wymiary
    mojej to 70cm x 55cm x 35cm. Materiał skrzynki to blacha aluminiowa o grubości 0,5mm.
    Ocieplenie z płyt z wełny mineralnej. Generator stal kwasoodporna.

  • 87. Data: 2015-01-25 21:24:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    ps.com...

    > W opisie aukcji masz wszystko.

    A jednak oporny jesteś... Nie mam w opisie wszystkiego!

    > Mam generator innego typu, pisałem już jaki.

    Gdzie i kiedy?

    > Wymiary mojej to 70cm x 55cm x 35cm.
    > Materiał skrzynki to blacha aluminiowa o grubości 0,5mm.
    > Ocieplenie z płyt z wełny mineralnej.
    > Generator stal kwasoodporna.

    O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

  • 88. Data: 2015-01-25 22:09:25
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 21:25:03 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Gdzie i kiedy?

    > O fajnie... po dwu dniach ciągnięcia za język wreszcie napisałeś conieco.

    Skąd mogę wiedzieć coś o tamtym generatorze dymu. Uruchom myślenie. W jakimś opisie
    na allegro wyczytałem, zmusiłeś mnie do czytania opisów, że zużywa kilogram drewienek
    na dobę. To w stosunku do takiej co przez 24 godziny zużyje trzy taczki gałęzi dużo
    czy mało? W opisie jest że to mają być jakieś specjalne drewienka a nie gałęzie z
    parku. Czyli że takie drewienka ktoś produkuje. jak znajdziesz aukcję z drewienkami
    to się okaże że są kilkadziesiąt razy droższe od drewna opałowego. I że jest kilka
    rodzajów dających różne smaki i aromaty. Jak poszukasz dalej to się okaże że
    drewienka mają różne świadectwa dopuszczenia i certyfikaty. I że produkowane są z
    drewna najwyższej jakości. Gotowej recepty na wędzarnię ode mnie nie dostaniesz. Bo
    takiej nie ma. Z generatorem dymu za wędzarnię może robić tekturowe pudło. Wędzarnia
    to nie zajebisty drewniany domek z krasnalami na dachu i podmurówce z białej cegły i
    dwa metry wykopanego kanału dymowego przykrywanego zardzewiałą blachą a generator
    dymu za 300 złotych.

  • 89. Data: 2015-01-26 08:29:53
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Starsi ludzie powiadali, że przed wojną, osobliwie na Kielecczyźnie,
    > chłopi zapałkę dzielili na czworo, taka bieda była. Ta pańcia zdaje
    > się stamtąd, więc takie doświadczenia z rozdrabnianiem drewna może
    > mieć.

    Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie ma
    sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

  • 90. Data: 2015-01-26 10:44:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Robson pisze:

    > Tylko że zaraz by ci udowodniła, że dzielenie zapałki na czworo nie
    > ma sensu, bo ona próbowała, i tylko jedna część ci się zapali :].

    To by źle trafiła -- ja w dzielenie włosa albo zapałki na czworo się
    nie wdaję.

    --
    Jarek