  • 1. Data: 2016-09-26 13:12:15
    Temat: Wiadomo KTÓRY sędzia porównywał Kaczyńskiego do Hitlera
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.tvp.info/27085705/wiceprezes-stowarzyszen
    ia-sedziow-porownal-kaczynskiego-do-hitlera-teraz-pr
    zeprasza
    > adom, dm publikacja: 26.09.2016 aktualizacja: 11:25
    > Sędzią, który na Twitterze porównał Jarosława Kaczyńskiego do Adolfa
    > Hitlera jest wiceprezes Stowarzyszenia Sędziów Polskich
    > ,,Iustitia". Kontrowersyjny wpis został zamieszczony kilka dni
    > temu. Cezary Skwara, autor wpisu zamieścił oświadczenie, w którym
    > przyznaje się do wpisu i przeprasza. [...]

    Sędzia przeprosił, sprawa zakończona ;-)

    --
    A. Filip
    Syn u kolan matki zdobywa sumienie. (Przysłowie arabskie)

  • 2. Data: 2016-09-26 13:27:03
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "A. Filip" <a...@b...pl> pisze:
    > http://www.tvp.info/27085705/wiceprezes-stowarzyszen
    ia-sedziow-porownal-kaczynskiego-do-hitlera-teraz-pr
    zeprasza

    > Sędzia przeprosił, sprawa zakończona ;-)

    Ja przepraszam za zasugerowanie się "streszczeniem" kolejnej
    dziennikarzyny zamiast *precyzyjnym* oświadczeniem sędziego który do
    _osobistego_ autorstwa się "niekoniecznie" przyznał.

    http://www.iustitia.pl/1431-oswiadczenie-czlonka-zar
    zadu-oddzialu-warszawskiego-ssp-iustitia

    --
    A. Filip
    Cegła do cegły - będzie dom. (Przysłowie rosyjskie)

  • 3. Data: 2016-09-27 07:39:57
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O q..a, aż tak się poniżył przed społeczeństwem? Czyba przez to jest skończony w
    środowisku, tffu..., znaczy w swojej kaście.

    -----

  • 4. Data: 2016-09-27 18:43:28
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-09-26 o 13:27, A. Filip pisze:

    > Ja przepraszam za zasugerowanie się "streszczeniem" kolejnej
    > dziennikarzyny zamiast *precyzyjnym* oświadczeniem sędziego który do
    > _osobistego_ autorstwa się "niekoniecznie" przyznał.

    Pytaniem jest czy jest za co przepraszać?

  • 5. Data: 2016-09-27 18:54:11
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    PlaMa <b...@w...pl> pisze:

    > Pytaniem jest czy jest za co przepraszać?

    Ja zakładałem że sędziami zostają ludzie którzy potrafią się wypowiadać
    jasno, precyzyjnie i jednoznacznie _jak chcą_. Jeśli wypowiadają się w sposób
    umożliwiający kilka interpretacji to robią to celowo o ile są kompetentni.

    --
    A. Filip
    Poznać łatwo w starości, jaki kto był w młodości. (Przysłowie polskie)