    From: XL <i...@g...pl>
    Subject: Wiosna! :-D
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Date: Wed, 11 Feb 2015 12:46:09 +0100

    Już zacieram ręce - zaraz będę skiełkowywać paprykę i papryczki, w tym roku
    do zestawu wejdą też: nowa odmiana cayenne oraz papryka Ramiro, obie z
    nasion pobranych samodzielnie z kupnej "tescowej".
    Zakupy nasion nowych odmian dyni w toku. Planuję dodać tę:
    http://www.naogrodowej.pl/artykul,Dynia_niebieska___
    Marina_di_Choggia,816?PHPSESSID=tl3bbkikfsjvppfmd808
    2fjm27
    Uważnie wybieram odmiany pomidorów do tegorocznego siewu, więc po namyśle
    zmniejszę ich różnorodność, bo większość dostaje zielonej pięty, paskudnej.
    Najlepiej bronią się przed tym pomidory amerykańskie koktajlowe podłużne
    czerwone i pomarańczowe oraz czarne, także typ San Marzano (świetne na sosy
    i przeciery oraz do konserwowania w całości - koniecznie muszą być!).
    Na zimnym wschodnim oknie klatki schodowej zaczynają mi kwitnąć (już po raz
    trzeci - co roku!) CYMBIDIA! Łał, zazdrośćcie!
    Czas pobrać sadzonki z mojej "królewskiej" fuksji na fuksjowe drzewka,
    które chcę znowu mieć jak kiedyś.

    Gdzie kupić dobrą szalotkę do sadzenia wiosennego? //nie mylić z
    dymką=cebulą zwyczajną