  • 31. Data: 2014-08-06 11:12:28
    Temat: Re: Wlasna posesja -Ognisko
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.08.2014 21:00, Jacek pisze:

    > kosiarkę raczej niezłej klasy, to chyba spróbuję idąc takim tropem
    > rozumowania zastosować jakiś nawóz z funkcją (albo jeszcze lepiej z
    > FORMUŁĄ) autoanihilacji trawy po skoszeniu ;-)

    To się nazywa "krowa", "koza" lub "króliki" ;>

    ATSD ja koszę sobie trawę mniej-więcej co parę tygodni (kosą spalinową)
    i ostatnio to nawet takie skoszone zostawiam - zielsko ładnie przerasta.

    Tylko dwa czy trzy razy w roku przejadę się wertykulatorem i zbiorę to,
    co "wyczesze".

    Inna sprawa, że ja mam raczej łąkę niż trawnik ;) chociaż w większości
    miejsc trawa dominuje.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 32. Data: 2014-08-06 11:13:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 06.08.2014 08:32, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Frez" napisał w wiadomości grup

    > U nas gmina rozdaje takowe worki (znaczy trzeba se po nie jechać), no
    > ale my tu ukryta opcja niemiecka.

    Gmina Nadarzyn ma to samo (tj. worki gratis i odbiór zieleniny) - przy
    7zł od łebka miesięcznie przy sortowanych odpadkach.

  • 33. Data: 2014-08-06 12:14:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 08:32:00 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > U nas gmina rozdaje takowe worki (znaczy trzeba se po nie jechaďż˝), no ale my
    > tu ukryta opcja niemiecka.
    UI nas gdy odbierają segregowane śmieci to zostawiają worki- mniej więcej tyle szt
    ile zabrali ale jak się powie że potrzeba więcej to nie robią problemów i zostawiają.
    Można tez wystawiać w swoich workach/pojemnikach i również zabierają.
    8,5zł/mc/os