  • Data: 2009-11-25 15:58:50
    Temat: Wykup mieszkania komunalnego - darowizna
    Od: dominolog <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Moj wujek jest glownym najemca mieszkania komunalnego. Ja rowniez
    jestem w nim zameldowana. Wujek wykupuje teraz mieszkanie od gminy
    (Wroclaw) z 98% bonifikata. Jako, ze wujek nie jest moja bezposrednia
    rodzina, nie moze przekazac mi mieszkania w formie darowizny
    zwolnionej od podatku. Ponadto, zgodnie z ustawa o wykupie mieszkan
    komunalnych, wujek przez 5 lat nie moze sprzedac mieszkania. Jak w tej
    sytuacji skonstruowac umowe, w ktorej wujek zobowiazal by sie do
    przekazania mi mieszkania po 5 latach. Czy powinno byc to w formie
    tzw. zachówku?

    Dziekuje za odpowiedzi.