  • 11. Data: 2005-08-18 05:39:46
    Temat: Re: ŻABKA
    Od: "Robert Rosłoń" <r...@r...net>

    http://wiadomosci.onet.pl/1242157,2677,kioskart.html

    Jak ktoś chce pracować w Żabce

    R.

  • 12. Data: 2005-08-18 06:33:53
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Robert Rosłoń napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/1242157,2677,kioskart.html

    "Zaczyna się już od werbowania ludzi na przyszłych ajentów.
    Przedstawiciele firmy zasypywali kandydatów informacjami o wspaniałych
    perspektywach, rysującej się przed nimi świetlanej przyszłości,
    bajońskich dochodach, jednocześnie skrzętnie ukrywali prawdziwy cel -
    maksymalizację zysków firmy."

    wcale mnie to nie dziwi...

    i lepiej jednak chyba u siebie pracować...

    --
    regent...
    (...)

  • 13. Data: 2005-08-18 08:23:31
    Od: <s...@W...gmail.com>

    poczytaj tutaj :

    http://wiadomosci.onet.pl/1242157,2677,kioskart.html

    --
    __
    GG: 1596898

  • 14. Data: 2005-08-18 08:47:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robert Rosłoń napisał(a):
    > http://wiadomosci.onet.pl/1242157,2677,kioskart.html
    > Jak ktoś chce pracować w Żabce

    Dziwi mnie to wlasnie! Dookola mnie sa na osiedlu trzy Zabki i zaden z
    ich ajentów nie narzeka, przeciwnie! Pozatym Zabka ma ponad 2 tysiace
    ajentów. Z tych 2000 osób, nagle 20 występuje przed szereg, zakłada
    stowarzyszenie i wiesza psy na firmie, wymyślając niestworzone rzeczy. A
    potem się okazuje, że w dodatku mają ogromne długi! To wszystko jest
    troszke zbyt mało wiarygodne jak dla mnie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 15. Data: 2005-08-18 12:10:38
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    scream napisał(a):

    To wszystko jest
    > troszke zbyt mało wiarygodne jak dla mnie.

    może te dwa tysiące nie wie, jakie ma długi???

    --
    regent...
    (...)

  • 16. Data: 2005-08-18 12:19:51
    Od: "gravide" <g...@w...usunto.pl>

    > Dziwi mnie to wlasnie! Dookola mnie sa na osiedlu trzy Zabki i zaden z
    > ich ajentów nie narzeka, przeciwnie!
    A lubisz dzielić się z obcymi swoimi troskami? Bo ja nie mam
    takich skłonności. Nie podejrzewam o nie także tych
    żabkowiczów, którym nie idzie.
    Stan moich finansów zna tylko moja rodzina i US.

    Znam jednego żabkowicza, który otworzył na syna
    drugi prywatny sklep, by mieć z czego spłacać długi.
    Honorowy jest i odejdzie jak się spłaci.

> [...]
    > potem się okazuje, że w dodatku mają ogromne długi! To wszystko
    > jest troszke zbyt mało wiarygodne jak dla mnie.

    Podobnie było z Biedronką. Dopiero jak ruszyła lawina to się
    reszta podpięła. A tak wszyscy siedzieli cicho.
    grav

    --
    chcesz koszulkę?
    www.gravide.prv.pl

  • 17. Data: 2005-08-18 13:48:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    gravide napisał(a):
    > Podobnie było z Biedronką. Dopiero jak ruszyła lawina to się
    > reszta podpięła. A tak wszyscy siedzieli cicho.

    nie bierzesz pod uwage tego, ze to "stowarzyszenie poszkodowanych przez
    Żabkę" działa już dobre dwa lata i jakoś nikt do nich nie dołącza...

  • 18. Data: 2005-08-18 14:26:09
    Od: "gravide" <g...@w...usunto.pl>

    > nie bierzesz pod uwage tego, ze to "stowarzyszenie poszkodowanych przez
    > Żabkę" działa już dobre dwa lata i jakoś nikt do nich nie dołącza...

    Czytałem kilka artykułów na temat Żabki i mogę rzec,
    że wyrobiłem sobie pogląd na tę sprawę względnie obiektywny.
    Do stowarzyszenia nie przyłączają się nowi ludzie z jednego
    powodu - jeszcze nikt nie wygrał z Żabką w sądzie. Pojawi
    się pierwsza wygrana, pojawi się szansa na uwolnienie z okowów
    niekorzystnego kontraktu, pojawią się nowi członkowie.
    Ta kobitka z Biedronki, nie pomnę teraz jej nazwiska,
    też była sama do momentu wygranej w sądzie.

    Żabka broni się w sposób najprostszy z możliwych -
    Ci ludzie podpisali z nią umowę dobrowolnie. Nie byli zmuszeni,
    nie byli namawiani, dostali propozycję i się na nią zgodzili.
    Podpisałbyś weksel in blanco ot tak? Ja nie.
    Zgodziłbyś się na taką formę współpracy jako niezależny
    przedsiębiorca? Ja nigdy.
    Możnaby się pokusić o stwierdzenie, że szukała i znalazła
    głupich i naiwnych, ale byłoby to nadużycie.
    Zwróć uwagę, że podobnie jest z tymi słynnymi raportami
    mailowymi. Wszyscy wiedzą, że to nic nie warte g...., a mimo
    to wciąz nowi ludzie dają się nabierać. Żabka prezentuje
    tę samą taktykę, ale jest na znacznie wyższym poziomie
    finansowym. I to ludzi przekonuje. Wizja profitów zawsze działała
    na niektórych ludzi oszałamiająco.
    grav

    --
    chcesz koszulkę?
    www.gravide.prv.pl

  • 19. Data: 2005-08-19 22:05:15
    Od: "xxx" <x...@x...xx>

> [...]
    > Podpisałbyś weksel in blanco ot tak? Ja nie.
    > Zgodziłbyś się na taką formę współpracy jako niezależny

    Wez koleżko pod uwagę że Żabka daje ajentowi
    w pełni wyposażony i zatowarowany sklep !
    Więc jak ma się zabezpieczać ? Wekslem na 1000 zł ?
    Moze ja od Ciebie wezmę towar bez zabezpieczenia ?
    Wiesz jakie smieszne naklady musi ponieśc ajent
    w stosunku do nakładów jakie poniosła Żabka ?
    Znajdz firmę która zapewni lepsze warunki.

    > Możnaby się pokusić o stwierdzenie, że szukała i znalazła
    > głupich i naiwnych, ale byłoby to nadużycie.

    Znam kilka osób które prowdzą Żabki inie marudzą tak jak ty
    więc nie jest tak zle jak myslisz

  • 20. Data: 2005-08-21 21:31:56
    Od: "tk" <k...@o...net.pl>

    Użytkownik "xxx" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > Znajdz firmę która zapewni lepsze warunki.

    > Znam kilka osób które prowdzą Żabki inie marudzą tak jak ty

    TAK PROWADZĄ ŻABKI LICZBA MNOGA...