    From: BuKoX <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Zakup oprogramowania w USA a podatek VAT
    Date: Tue, 29 Sep 2009 09:28:32 +0200

    Witam.
    Nie mogę znaleźć informacji w pewnej kwestii dlatego zwracam się tutaj.
    Otóż zamierzam kupować oprogramowanie w USA w $ w wersji elektronicznej
    (sama licencja wysyłana mailem bez pudełek itp) co de facto stanowi
    bardziej usługę niż towar bo licencje są generowane dla konkretnej
    osoby. Jak wygląda sprawa podatku VAT - czy muszę taki podatek płacić w
    USA a jeśli tak to ile on wynosi i czy mogę sobie go później odliczyć.
    Generalnie nie widzę nigdzie informacji czy cena jest netto czy brutto
    dlatego tym bardziej nie wiem jak ma to rozliczać. Posiadam DG na zasady
    ogólnych i jestem płatnikiem VAT.

    pozdrawiam...

    --
    __ __