  • 11. Data: 2015-03-03 16:14:39
    Temat: Re: Zlewozmywak granitowy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 15:55:45 UTC+1 użytkownik Irokez napisał:

    > A na co ta gwarancja?
    > Bo w mojej do zlewu Schock pisze "Producent udziela gwarancji na wady
    > produkcyjne i materiałowe w okresie..."
    > co by to nie miało znaczyć

    Myślę Sobie że odbarwienie czy mikropęknięcie to właśnie wada materiałowa
    Kwestia podejścia producenta i klienta, czy będzie się chciało im szarpac o 300zł

  • 12. Data: 2015-03-03 18:47:00
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 marca 2015 10:27:13 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Proszę o opinie w sprawie zlewozmywaków granitowych.
    > 3Czy tu producent ma jakieś znaczenie, czy są lepsze lub gorsze i na jakie cechy
    ew. zwracać uwagę.

    > Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?
    > Jak z jakością, trwałością?

    Deante to chinczyk - moze trafisz dobrze, moze nie :-)
    Co do zlewozmywaka - rowniez uzytkuje od ponad 8 miesiecy Franke (1,5 komorowy
    w zestawie z bateria kosztowal ~800 pln) i moge z czystym sumieniem polecic!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2015-03-03 20:14:27
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-03 o 16:14, Kris pisze:

    > Myślę Sobie że odbarwienie czy mikropęknięcie to właśnie wada materiałowa
    > Kwestia podejścia producenta i klienta, czy będzie się chciało im szarpac o 300zł

    Hehe... Prędzej, czy klientowi się będzie chciało szarpać o 300 zł.
    Z mojego doświadczenia wiem, że paragony lądują gdzieś w dziwnych
    miejscach, a nawet jak się uda do nich dokopać, to się nie chce szarpać
    z serwisami, tylko kupuje się nowe.

    Pomyśl, że reklamujesz zlewozmywak. Przyjeżdża firma i mówi, że zabiera
    do naprawy na 30 dni. Co robisz? :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 14. Data: 2015-03-03 20:44:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 20:14:29 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Hehe... Prędzej, czy klientowi się będzie chciało szarpać o 300 zł.

    Mnie by się chciało. Reklamuje nawt drobne, tanie przedmioty. Dla mnie to nie problem
    > Z mojego doświadczenia wiem, że paragony lądują gdzieś w dziwnych
    > miejscach, a nawet jak się uda do nich dokopać,
    Ja skanuje i mam. Taki odruch
    > to się nie chce szarpać
    > z serwisami, tylko kupuje się nowe.
    W tym roku "kopałem" się z kilkoma producentami, ogólnie większych problemów nie
    było, Z Lenovem najdłuzej ale nowego lptopa dali. Generalnie jk towar kupiony w małym
    lokalnym sklepie to zreklamacją do producenta uderzam bo prościej, jak w duzej
    sieciówce markecie to tam z reguły roblemów nie ma. Decathlon np ma super podejscie
    do klienta.
    > Pomyśl, że reklamujesz zlewozmywak. Przyjeżdża firma i mówi, że zabiera
    > do naprawy na 30 dni. Co robisz? :)
    A co tam zabierać. Ale nawet gdyby to niech biorą. 30dni to ekstremalny zas ale dla
    zasady dałbym rade. Pewnie jakiś tani zamiennik bym wstawił w dziurę w blacie.

  • 15. Data: 2015-03-03 20:57:31
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-03-03 o 20:44, Kris pisze:

> [...]
    zasady dałbym rade. Pewnie jakiś tani zamiennik bym wstawił w dziurę w blacie.

    Podziwiam takich ludzi (bez ironii). Ja z reguły nie mam siły na walkę z
    wiatrakami. Zresztą, razem z żoną, jesteśmy zbyt roztrzepani w tym
    kierunku, żeby w ogóle przechowywać paragony. Zwykle gdzieś nam giną
    albo zwyczajnie zostają wyrzucone. Poza tym, często nie mamy czasu na
    czekanie na rozpatrzenie reklamacji. Ostatnio zepsuła nam się zmywarka -
    wolałem kupić drugą niż czekać, aż przyjedzie serwis i naprawi na
    gwarancji. Tym bardziej, że potrzebowali paragon, jakieś dane z
    tabliczki znamionowej, datę zakupu, itp. No pełna papierologia :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 16. Data: 2015-03-03 21:03:44
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 3 marca 2015 20:57:34 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

> [...]
    > gwarancji. Tym bardziej, że potrzebowali paragon, jakieś dane z
    > tabliczki znamionowej, datę zakupu, itp. No pełna papierologia :)

    Zmywarki bym nie odpuscil. Nawet jakbym nie wytrzymal i kupil druga to
    zadalbym naprawy tej pierwszej - chocby po to zeby ja puscic potem na
    OLXie za 500 pln - skoro byla na gwarancji to musi byc prawie nowka :)
    Zreszta wkurzylbym sie ze ktos mnie chcial w konia zrobic takim szybko
    psujacym sie badziewiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-03-03 21:15:45
    Od: Olo <j...@w...pl>

    W dniu 2015-03-02 o 10:27, Kris pisze:

    > Przy okazji- baterie zlewozmywakowe Deante- używa ktoś?
    > Jak z jakością, trwałością?

    Zapomniałem napisać o baterii. Mam Deante baterie zlewozmywakową stojącą
    coś podobnego
    http://deante.pl/pl/Funkia-Bateria-zlewozmywakowa-st
    ojaca
    - takiej samej jak ja mam nie mogę znaleźć - pewnie już nie produkują.
    Mogę polecić z czystym sumieniem. Działa od 15 lat bez żadnej awarii.
    Przeżyła jeden zlewozmywak stalowy, później ten opisywany z granitu i
    teraz znów jest zamontowana w stalowym. Na tyle lat mogłaby się już
    zepsuć i była by okazja do wymiany ale nie chce, nawet nigdzie nie
    cieknie i chrom nie złazi. Podobno baterie kuchenne produkują w PL a
    konkretnie w Zgierzu, przynajmniej taką informację dostałem jak
    kupowałem swoją. Może przez te 15 lat już zdążyli przenieść produkcję na
    wschód.

    Olo

  • 18. Data: 2015-03-03 22:44:14
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 07:14:39 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Myślę Sobie że odbarwienie czy mikropęknięcie to właśnie wada materiałowa

    Raczej świetny pretekst, by odrzucić zgłoszenie z uwagi na "nieprawidłową
    eksploatację" :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl