  • 1. Data: 2015-03-21 10:42:23
    Temat: dwa wskazania na ciepłomierzu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Witam
    Jak w temacie.
    Wczoraj sprawdzałem i wyskakują mi dwie różne wartości na ciepłomierzu.
    o co chodzi?

  • 2. Data: 2015-03-21 12:42:09
    Temat: Re: dwa wskazania na ciepłomierzu
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 21 marca 2015 10:42:26 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
    > Witam
    > Jak w temacie.
    > Wczoraj sprawdzałem i wyskakują mi dwie różne wartości na ciepłomierzu.
    > o co chodzi?

    Podaj mi Kris szklana kule to mu zaraz odpisze :>
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2015-03-21 13:56:08
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Bolko wrote:
    > Witam
    > Jak w temacie.
    > Wczoraj sprawdzałem i wyskakują mi dwie różne wartości na
    > ciepłomierzu. o co chodzi?

    tylko dwie? to marnie, u mnie wyskakuje co najmniej 6

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2015-03-21 21:45:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nawet kota nie mam a Ty o szklaną kule pytasz. Z czarownicami też mniej wsólnego mam
    odkąd się od teściowej wyprowadzilem?

  • 5. Data: 2015-03-22 13:38:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Bolko pisze tak:

    > Witam
    > Jak w temacie.
    > Wczoraj sprawdzałem i wyskakują mi dwie różne wartości na
    > ciepłomierzu. o co chodzi?

    Dwie wartości czego? W GJ to zużycie, w m3 przepływ, w 'C temperatura
    zasilania i powrotu i delta (schłodzenie)

    :)

    Może wszedłeś w historię bieżący poprzedni miesiąc.

    --
    Piter

  • 6. Data: 2015-03-22 16:42:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.03.2015 o 10:42, Bolko pisze:
    > Witam
    > Jak w temacie.
    > Wczoraj sprawdzałem i wyskakują mi dwie różne wartości na ciepłomierzu.
    > o co chodzi?

    Bo druga jest bardziej.

    RTFM

    --