    Date: Tue, 16 Jun 2015 22:02:44 +0200
    From: Krycha <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: jakie obuwie do pracy

    Jakie obuwie używacie do prac działkowych?
    Czując dziś obolałe stopy zastanawiam się, czy nie nabawię się,
    albo już nabawiłam, reumatyzmu.
    Gdy podlewam w sandałkach, to zawsze mam mokre stopy, albo z konewki
    nakapie, albo
    z węża z rozpryskiwaczem coś poleci na nogi.
    Jak jest upał, to pół biedy, ale gdy pogoda pośrednia, to jest mi zimno
    w stopy.
    Zmiana skarpet, czy obuwia nie ma sensu, bo za chwile będzie znów mokro.
    Gdy plewię, kopię, czy wykonuje inne prace, to zawsze wewnętrzna część
    podeszwy wypełnia się ziemią, czasami mokrą. Brrr...
    Widziałam w sklepach obuwie gumowe do pracy, takie pełne z przodu i tył,
    ale obawiam się, że łatwo nogi zapocą się i grzybica stóp gotowa.
    Jak sobie radzicie, aby w nogi było sucho, ciepło i zdrowo
    przy pracach ogrodniczych?

    Pozdrawiam Krycha.