  • 1. Data: 2007-09-03 08:27:25
    Temat: karta kredytowa na podstawie kaucji, lokaty itp! co wybrać?
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    prosze o porade

    nie mam stałych dochodów w polsce, dlatego interesuje mnie tylko karta
    na podstawie zabezpieczenia!

    chcę tą kartą płacić za granicą , parktycznie tylko tam a dokładnie w
    Wielkiej Bytanii!

    czy w którymś banku zdołam wyrobić taką karte?

  • 2. Data: 2007-09-03 09:01:32
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 03.09.2007 T...@g...com <T...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > Wielkiej Bytanii!
    >
    > czy w którymś banku zdołam wyrobić taką karte?

    Multibank. Ale zastanów się, czy na pewno chcesz kredytową. Multi daje też
    debetową wypukłą visę. Właściwie to funkcjonalność ta sama, a nie zamrażasz
    forsy.
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 3. Data: 2007-09-03 10:56:09
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 3 Wrz, 11:01, Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > debetową wypukłą visę. Właściwie to funkcjonalność ta sama, a nie zamrażasz

    a czy ta visą wypukłą z MILLenium mozna płacić w necie? czy ma taką
    samą funkcjonalność jak zwykła kredytowa?

    czy jakis inny bank oferuje karty na podst zabezpieczenia??

  • 4. Data: 2007-09-04 12:25:57
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 3 Wrz, 12:56, "T...@g...com" <T...@g...com> wrote:

    > a czy ta visą wypukłą z MILLenium mozna płacić w necie? czy ma taką
    > samą funkcjonalność jak zwykła kredytowa?
    >
    > czy jakis inny bank oferuje karty na podst zabezpieczenia??

    ??

  • 5. Data: 2007-09-04 13:06:57
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 03 Sep 2007 03:56:09 -0700, T...@g...com napisał(a):

    > czy jakis inny bank oferuje karty na podst zabezpieczenia??
    Swego czasu jak przeszukiwałem oferty banków pod kontem karty w zamian za
    depozyt to coś takiego oferował jeszcze BPH.
    Jeśli jednak masz możliwość/chęć założenia konta w mBanku albo Mille i
    poprzelewania na to konto kilku tysięcy zł przez kilka miesięcy (chyba 3
    miesiące wystarczą) to bardzo prawdopodobne, że bank sam zaproponuje kartę
    kredytową z całkiem niezłym limitem. Ja za takie operacje dostałem kartę
    mBanku z limitem 10.000zł.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-09-04 14:08:38
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    T...@g...com <T...@g...com> napisał(a):
    > prosze o porade
    > nie mam sta=B3ych dochod=F3w w polsce, dlatego interesuje mnie tylko karta
    > na podstawie zabezpieczenia!
    > chc=EA t=B1 kart=B1 p=B3aci=E6 za granic=B1 , parktycznie tylko tam a dok=
    > =B3adnie w
    > Wielkiej Bytanii!
    > czy w kt=F3rym=B6 banku zdo=B3am wyrobi=E6 tak=B1 karte?

    A może MC BZ-WBK do konta prowadzonego w GBP? To nie kredytówka, ale
    funkcjonalność ta sama. I unikasz przewalutowań.
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/32705

    Pozdrawiam,
    Sinus

  • 7. Data: 2007-09-04 19:37:08
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    zgadza sie MC w BZWBK w GBP da rade jest vwypukla i funkcje jak
    kredytowa. zastanawiam sie czy jak bede placil w polsce to bede sporo
    tracil na przewalutowaniu. czy te karty stosuja przewalutowania
    bankowe czy przewalutowania MC?

  • 8. Data: 2007-09-05 16:49:21
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    > zgadza sie MC w BZWBK w GBP

    skoro karta jest podpięta do konta w GBP, to jak myślisz, co będą pobierać?
    GBP-EUR-GBP, czy bezpośrednio GBP? ;) przeliczenie jest wtedy jeżeli masz
    transakcję w innej walucie, niż karta jest rozliczania.

    --
    mk

  • 9. Data: 2007-09-05 18:37:41
    Od: "T...@g...com" <T...@g...com>

    On 5 Wrz, 18:49, "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > GBP-EUR-GBP, czy bezpośrednio GBP? ;) przeliczenie jest wtedy jeżeli masz
    > transakcję w innej walucie, niż karta jest rozliczania.

    no wlasnie to pytam . mam karte w GBP a płace w PLNach

  • 10. Data: 2007-09-06 13:28:33
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    nie zauważyłem że 'w polsce'. spytaj w banku.

    --
    mk