  • 1. Data: 2004-12-16 10:22:17
    Temat: koszt zalozenia firmy
    Od: Darek <m...@w...to.o2.pl>

    Czesc.
    Ostatnio spodobala mi sie oferta sieci komorkwej przeznaczona dla firm. Jestem osoba
    prywatna. Ile
    kosztuje zalozenie firmy? :)
    Chodzi mi o koszt calkowity REGON itd. Jakie bylyby tez koszty w skali roku np
    podatki?

    moiz

  • 2. Data: 2004-12-16 10:46:59
    Temat: Re: koszt zalozenia firmy
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    Darek napisał(a):
> [...]
    > kosztuje zalozenie firmy? :)
    > Chodzi mi o koszt calkowity REGON itd. Jakie bylyby tez koszty w skali roku np

    nie sądzę, żeby Ci się opłacało. Sam ZUS sobie policz. Chyba, że jesteś
    na etacie, to wtedy tylko zdrowotne (ok. 150 zł miesięcznie). Do tego
    papierologia co miesiąc. eeeee

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    -I zdanżam wszędzie na czas!

  • 3. Data: 2004-12-16 13:42:46
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Darek wrote:

> [...]
    > kosztuje zalozenie firmy? :)
    > Chodzi mi o koszt calkowity REGON itd. Jakie bylyby tez koszty w skali roku np

    koszt hyhyhyhy 700zl ZUSu za miesiac :-)
    --
    VoMi7

  • 4. Data: 2004-12-16 14:30:10
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > Jestem osoba prywatna. Ile
    > kosztuje zalozenie firmy? :)
    > Chodzi mi o koszt calkowity REGON itd. Jakie bylyby tez koszty w skali

    REGON 0zł, NIP nie pamiętam (kilkanaście?), gmina różnie (u mnie było
    100zł), rejestracja w ZUS darmowa, składka za pierwszy miesiąc niecałe 700
    jeśli nie pracujesz, sto kilkadziesiąt jeśli pracujesz na umowę od której są
    płacone składki na ubezpieczenia. Jakby sie postarać to można zapłacić tylko
    za kilka dni i natychmiast sie wyrejestrować. Mi by się nie chciało.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2004-12-17 09:43:24
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/16/2004 11:22 AM, Darek wrote:
> [...]
    > kosztuje zalozenie firmy? :)
    > Chodzi mi o koszt calkowity REGON itd. Jakie bylyby tez koszty w skali roku np

    Nie obraź się, ale wymagasz porady innego specjalisty niz prawnik :-(

    Za 500 - 1000 zł mozna kupić całkiem przyzwoity nowy telefon, w sklepie
    na gwarancji; w połaczeniu z jakimś popem czy tik takiem/simplusem daje
    dużo atrakcyjniejsze warunki niż abonament - podobne masz w najbardziej
    wypasionych taryfach biznesowych, a podpisujesz cyrograf i/lub musisz
    mieć min. 5 numerów.
    Zauważ, że ten sam telefon w prepaid kosztuje czasem mniej niż w
    abonamencie, że kosztuje więcej z cyrografem niż w sklepie (innym) -
    pomijam koszt prowadzenia diałalności, zwłaszcza comiesięczny haracz.

    Ponownie proszę o wybaczenie, ale poziom Twoje wiedzy i zaufanie do tego
    co oferują marketingowcy uprawnia mnie do doradzenia, byś sam nie
    podejmował żadnych decyzji poważniejszych niż zakup bochenka chleba.

    Pozdrawiam: Catbert

  • 6. Data: 2004-12-17 16:45:58
    Od: Darek <m...@w...to.o2.pl>

    Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> wrote in

    roku np podatki?

> [...]
    > podobne masz w najbardziej wypasionych taryfach biznesowych, a
    > podpisujesz cyrograf i/lub musisz miec min. 5 numerów.
    > Zauwaz, ze ten sam telefon w prepaid kosztuje czasem mniej niz w
    > abonamencie, ze kosztuje wiecej z cyrografem niz w sklepie (innym) -
    > pomijam koszt prowadzenia dialalności, zwlaszcza comiesieczny haracz.
    >
    > Ponownie prosze o wybaczenie, ale poziom Twoje wiedzy i zaufanie do
    > tego co oferują marketingowcy uprawnia mnie do doradzenia, byś sam nie
    > podejmowal zadnych decyzji powazniejszych niz zakup bochenka chleba.

    Nie obraz sie, ale jesli jestes prawnikiiem, to raczej wolalbym abys nie
    reprezentowal mnie w sadzie.
    Poczytaj sobie np to:
    http://www.plusgsm.pl/bus/1_maxprofit.asp?color=1&sh
    ow=1_maxprofit&ikona=1

    Nie musisz prosic o wybaczenie. Ja Crozumiem Cie i wspolczuje.

    Darek

  • 7. Data: 2004-12-20 11:41:54
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

  • 8. Data: 2004-12-20 11:56:20
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 12/17/2004 5:45 PM, Darek wrote:

    [...]

> [...]
    ow=1_maxprofit&ikona=1

    > Nie musisz prosic o wybaczenie. Ja Crozumiem Cie i wspolczuje.

    Obejście tzw. ZUS bez dodatkowej kosztownej gimnastyki jest mało realne
    - o ile założenie firmy to pikuś, to jej likwidacja wymaga nieco więcej
    zachodu. W bardziej wypasionej taryfie możesz zostać poproszony o kaucję
    - założenie firmy wygeneruje co najmiej jeden ZUS, chyba, że jestes na
    "etacie" to będzie mniej - w sumie zakładanie firmy dla nabycia aparatu
    po promocyjnej cenie nie wydaje się być sensowne, jeżeli tylko temu
    miałaby służyć.

    Pzdr: Catbert