  • 1. Data: 2004-12-16 10:25:17
    Temat: wpłata grzywny oraz kosztów sądowych, GDZIE?
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    witam,
    z taką syt. spotykam się po raz pierwszy i pojęcia nie mam jak to ugryść,
    mianowicie:
    sąd wymierzył grzywnę, obciążył kosztami sądowymi i nakazał wpłatę na rzecz
    określonego stowarzyszenia, pytanie:
    komu tą grzywnę wpłacić, na jaki rachunek /sąd nie raczył podać nr konta,
    terminu etc./, podał nr konta ww. stowarzyszenia i tu nie ma problemu, ale jest
    w przypadku kosztów sądowych, należy je wpłacić na rachunek sądu z podaniem w
    tytule sygn. akt?
    Sąd nie mieści sie w moim mieści, ja pracuję w tych samych godzinach, w których
    sąd więc przecież nie będę jechał 100 km, żeby zdobyć od nich nr rach.
    bankowego, w jaki sposób dokonać tych przelewów?
    termin wpłaty grzywny rozumiem wynosi 30 dni? kosztów sądowych rónież ?

    za wszelkie informacje serdeczne dzieki,
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-12-16 17:19:22
    Temat: Re: wpłata grzywny oraz kosztów sądowych, GDZIE?
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Kozik"

> [...]
    > bankowego, w jaki sposób dokonać tych przelewów?
    > termin wpłaty grzywny rozumiem wynosi 30 dni? kosztów sądowych rónież ?

    Przyjdzie niebawem wezwanie do uiszczenia grzywny i kosztów sądowych, na
    wezwaniu będzie numer konta (najczęściej na pieczątce). Forma wpłaty
    dowolna - przelew, przekaz, w kasie sądu. Ważne by oznaczyć numer sprawy lub
    karty dłużnika (K.dł).

    Pzdr.

    Marek

  • 3. Data: 2004-12-17 01:10:47
    Od: "RAV" <r...@o...pl>

    Tako Rzecze Marek:
    > : Przyjdzie niebawem wezwanie do uiszczenia grzywny i kosztów sądowych,

    Chyba można prościej. Zadzwonić do nich to powinni podać nr konta.

    --
    GG: 4750296...TLEN: ravsite... WWW: http://kropeczek.tk
    PRP: http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=521

  • 4. Data: 2004-12-17 08:16:21
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "RAV":

    > Chyba można prościej. Zadzwonić do nich to powinni podać nr konta.

    Jak nie jest wpisana należność do karty dłużnika, to przelew zwrócą, bo nie
    może być jeszcze zaksięgowany.
    Więc lepiej poczekać na wezwanie, które jest wysyłane od razu po wpisaniu do
    Kdł.

    Pzdr.

    Marek

  • 5. Data: 2004-12-19 09:53:04
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > Użytkownik "RAV":

    ok, dzieki wielkie.
    termin do zaplaty grzywny oraz kosztow biegnie rozumiem od momentu odbioru wezwania?
    pozdrawiam.