  • 71. Data: 2020-06-17 16:24:04
    Temat: Re: mBank - opcja wyłączenia transakcji DCC
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, June 17, 2020 at 3:16:56 PM UTC+4, Dawid Rutkowski wrote:
    > Uuu, to co to za milutki bank, który zwraca swój spread w przypadku zwrotu na kartę
    (niech będzie, że po reklamacji, ale zwrócił - choć oczywiście powstaje pytanie, na
    jakiej podstawie zwrócił, bo chyba nie swojego własnego regulaminu)?

    Tak jak pisałem wcześniej, dlatego kiedyś polskie banki rozliczały takie zwroty na
    kartę po kursach sprzedaży waluty (a nie kupna), dlatego taki problem nie istniał.
    Problem powstał od kiedy banki to zmieniły, bo zorientowały się że pewne instytucje
    pozwalały wypłacać na kartę, którą oni traktowali jako zwrot.

    Niemniej jednak miałem podobny przypadek z Alior Kantor i PayPal, jeszcze z czasu
    kiedy Alior Kantor miał kilka kart. Napisałem reklamację do banku, została uznana, a
    różnica mi zwrócona.

  • 72. Data: 2020-06-17 16:46:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu środa, 17 czerwca 2020 16:19:04 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Co Ty powiesz :)
    > KJ (który napisał niejedną reklamację na to, że bank zachowuje się
    > niezgodnie z "regulacjami" )

    Niech będzie (mam to samo ;)
    Ale czy w tym przypadku jest taka "regulacja"?