  • 1. Data: 2024-05-07 17:34:37
    Temat: ministranci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    8 byłych ministrantów chce po 1.5mln zł odszkodowania od kurii

    https://natemat.pl/553937,byli-ministranci-pozywaja-
    kurie-w-tarnowie-domagaja-sie-po-1-5-mln-zl
    https://miastoiludzie.pl/byli-ministranci-z-diecezji
    -tarnowskiej-pozywaja-kurie-oskarzaja-jednego-z-ksie
    zy-o-molestowanie/

    Oj, to chyba źli ministranci ... ale pozew jest pozew - pójdzie kuria
    z torbami?

    No chyba, ze sąd obetnie odszkodowanie ...

    J.

  • 2. Data: 2024-05-07 18:30:47
    Temat: Re: ministranci
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 7 May 2024 17:34:37 +0200, J.F napisał(a):

> [...]
    > z torbami?
    >
    > No chyba, ze sąd obetnie odszkodowanie ...

    Diecezja tarnowska... to ta co wypuściła na świat specjalistę od salcesonu?

  • 3. Data: 2024-05-07 21:58:47
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 17:34, J.F pisze:

> [...]
    > z torbami?
    >
    > No chyba, ze sąd obetnie odszkodowanie ...

    Żadne ze zdjęć okraszające artykuł nie przedstawia ministranta. W sumie
    zdjęcia są z dupy. Pismaki nie wiedzo co to ministrant? ;))

    PD

  • 4. Data: 2024-05-07 23:05:47
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 21:58, PD pisze:

> [...]
    >
    > Żadne ze zdjęć okraszające artykuł nie przedstawia ministranta. W sumie
    > zdjęcia są z dupy. Pismaki nie wiedzo co to ministrant? ;))

    Media dają fotki czy filmy jak najbardziej pasujące do tematu
    z puli materiałów do publikacji których mają prawo.
    Pytanie co robiłeś przez ostatnie dwadzieścia lat skoro tego
    nie wiesz? W zakonie cię zamknęli?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2024-05-08 02:44:44
    Temat: Re: ministranci (zostaną milionerami?)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    > z torbami?
    >
    > No chyba, ze sąd obetnie odszkodowanie ...

    Jaka była dotychczasowa praktyka wysokości odszkodowań?
    Gwarancji że się nie zmieni nie ma, ale prawnikowi chyba nie wypada mieć
    pewności że się zmieni [chyba że prezentuje optymizm adwokata strony].

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2024-05-08 18:44:43
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 07.05.2024 o 23:05, RadosławF pisze:

> [...]
    > z puli materiałów do publikacji których mają prawo.
    > Pytanie co robiłeś przez ostatnie dwadzieścia lat skoro tego

    W dupie. Odpowiedź najbardziej pasująca do twojego pytania, z puli
    odpowiedzi do której publikacji mam prawo.

    PD

  • 7. Data: 2024-05-08 20:07:31
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 08.05.2024 o 18:44, PD pisze:

> [...]
    zy-o-molestowanie/

    > W dupie. Odpowiedź najbardziej pasująca do twojego pytania, z puli
    > odpowiedzi do której publikacji mam prawo.

    Znaczy odpad z zakonu.
    Witamy w cywilnym świecie. :-)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2024-05-08 23:22:57
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 08.05.2024 o 20:07, RadosławF pisze:

    kurie-w-tarnowie-domagaja-sie-po-1-5-mln-zl
    -tarnowskiej-pozywaja-kurie-oskarzaja-jednego-z-ksie
    zy-o-molestowanie/

    > Znaczy odpad z zakonu.
    > Witamy w cywilnym świecie. :-)

    Witam cię, kimkolwiek jesteście ;)

    PD

  • 9. Data: 2024-05-09 14:14:37
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-05-08 o 23:22, PD pisze:

    kurie-w-tarnowie-domagaja-sie-po-1-5-mln-zl
    -tarnowskiej-pozywaja-kurie-oskarzaja-jednego-z-ksie
    zy-o-molestowanie/

    29.04.2024
    Były wiceprezydent Gdańska ds. edukacji i usług społecznych Piotr K.
    został dzisiaj skazany na rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata za
    molestowanie małoletniego. Wyrok jest nieprawomocny.

    Może i w tym przypadku da się wyrwać jaki pijondz z urzędu?

  • 10. Data: 2024-05-09 15:01:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 May 2024 14:14:37 +0200, alojzy nieborak wrote:

> [...]
    > molestowanie małoletniego. Wyrok jest nieprawomocny.
    >
    > Może i w tym przypadku da się wyrwać jaki pijondz z urzędu?

    A gdzie molestował?
    Bo jak na terenie urzędu, służbowego mieszkania, czy innego miejskiego
    budynku ... to może i tak :-)

    Poza tym nawet wice mało nie zarabia, to można z niego sporo ściągnąc
    ... tylko tak jakoś dziwnie politycy często nie mają oszczędnosci.

    J.