  • 1. Data: 2024-05-14 06:59:32
    Temat: nieletni na plaży naturystów
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Przechodząc obok szkoły średniej widziałam 2 chłopców i 1 dziewczynę i
    usłyszałam, gdy mówili między sobą, że chętnie poszliby na plażę naturystów.

    Czy z prawnego punktu widzenia, nieletni mogą iść na taką plażę?
    Bo zdaje się, że w Polsce kwestia wogóle nie jest uregulowana, ale takie
    plaże są tolerowane i policja nie ingeruje. Mam na myśli dziką plażę.

    Nie wiem gdzie w Łodzi znaleźliby taką plażę, bo chyba tylko jest
    normalna miejska Arturówek, a naturystów to nie ma. Mapa nie znalazła.

  • 2. Data: 2024-05-14 08:34:21
    Temat: Re: nieletni na plaży naturystów
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.05.2024 o 06:59, Monika Głowacka pisze:
> [...]
    >
    > Nie wiem gdzie w Łodzi znaleźliby taką plażę, bo chyba tylko jest
    > normalna miejska Arturówek, a naturystów to nie ma. Mapa nie znalazła.

    Trudno będzie uregulować to prawnie (chociaż UE ma takie pomysły, że
    głowa boli), bo co, jeśli w domu wszyscy chodzą na golasa?

    Sam spotykałem (już dosyć dawno) rodziny z dziećmi kilku-
    kilkunastoletnimi obu płci na takich plażach w ok. Warszawy i żadnej
    sensacji nie było.

    Nawiasem, obecnie pedofilia jest tak nagłaśniana, że widząc płaczące
    dziecko na ulicy lepiej jest je kopnąć niż pogłaskać - kara będzie niższa.

    --
    Wiesiaczek - dziś z podkarpackiej wsi
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 3. Data: 2024-05-14 10:17:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 May 2024 06:59:32 +0200, Monika Głowacka napisał(a):

> [...]
    > usłyszałam, gdy mówili między sobą, że chętnie poszliby na plażę naturystów.
    >
    > Czy z prawnego punktu widzenia, nieletni mogą iść na taką plażę?

    Co Ty za głupoty wypisujesz?
    Przecież istotą naturyzmu jest, że wszyscy - od niemowlaka do najstarszych
    - są bez ubrań na takich plażach. Całe rodziny.
    Oficjalnie są czasami tylko wyjątki dla młodzieży w określonym wieku,
    związanym z ekspanją trzeciorzędowych cech płciowych.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2024-05-14 11:28:27
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 14.05.2024 o 08:34, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    >
    > Nawiasem, obecnie pedofilia jest tak nagłaśniana, że widząc płaczące
    > dziecko na ulicy lepiej jest je kopnąć niż pogłaskać - kara będzie niższa.

    Co do nieletnich bez nadzoru prawnych opiekunów to byłbym ostrożny w
    kwestii prawnej.
    Nie neguję całych rodzin nago na plaży.

    Jakoś tak w naszej kulturze europejskiej przyjęło się, że się ubieramy.
    pogoda >30 st C a ludzie poubierani.

  • 5. Data: 2024-05-14 12:45:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    > Nie wiem gdzie w Łodzi znaleźliby taką plażę, bo chyba tylko jest
    > normalna miejska Arturówek, a naturystów to nie ma. Mapa nie znalazła.

    Nie jest uregulowana i całe szczęście. Wypadało by zostawić nieco
    odpowiedzialności obywatelom, nie? A kto czuje że tam by się nie
    odnalazł to przecież nie ma przymusu.
    --
    Jacek
    I hate haters.