  • Data: 2006-08-17 16:58:14
    Temat: nowa legitymacja studencka
    Od: Sarpedon <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze mi sie nie przytrafilo, ale wole dmuchac na zimne.

    przypuscmy ze mam nowa legitymacje studencka w postaci plastikowej
    karty, jade pociagiem czy autobusem i kanary przyczepiaja sie ze to nie
    legitymacja itp. wzywaja policje, ona takze nie moze uwierzyc.
    oczywiscie ja upieram sie przy swoim gdyz niewiedza kanarow i gliniarzy
    nie powoduje ze jestem zmuszony uzywac ksiazeczki jako legitymacji. ale
    jak im to wytlumaczyc?