    Date: Tue, 09 Dec 2014 14:38:37 +0100
    From: marek <marek@>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odmowa wypłaty z konta

    Spotkała mnie sytuacja, że odmówiono mi wypłaty w banku z konta
    walutowego ponieważ jego saldo nie jest "wyrównane" do jednostki waluty
    i zawiera "ogonek" w postaci centów. Chciałem wypłacić całą kwotę tj.
    wyzerować konto i nie mogę tego zrobić.

    Jestem trochę zaskoczony. Nie chciałbym niepotrzebnie tracić nerwów
    jeśli to jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie
    pytanie czy to faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego
    zrobić?

    Marek