  • 1. Data: 2014-12-09 14:38:37
    Temat: odmowa wypłaty z konta
    Od: marek <marek@>

    Spotkała mnie sytuacja, że odmówiono mi wypłaty w banku z konta
    walutowego ponieważ jego saldo nie jest "wyrównane" do jednostki waluty
    i zawiera "ogonek" w postaci centów. Chciałem wypłacić całą kwotę tj.
    wyzerować konto i nie mogę tego zrobić.

    Jestem trochę zaskoczony. Nie chciałbym niepotrzebnie tracić nerwów
    jeśli to jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie
    pytanie czy to faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego
    zrobić?

    Marek

  • 2. Data: 2014-12-09 16:34:44
    Temat: Re: odmowa wypłaty z konta
    Od: kern <k...@w...pl>

    W dniu 2014-12-09 o 14:38, marek pisze:
> [...]
    > jeśli to jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie
    > pytanie czy to faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego

    spytaj raczej na pl.biznes.banki

  • 3. Data: 2014-12-09 18:21:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

> [...]
    > jeśli to jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie
    > pytanie czy to faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego

    zgaduje, ze nie mają bilonu bo go nie przyjmują przy wpłacie.

    --
    @foe_pl

  • 4. Data: 2014-12-10 10:06:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Dec 2014, marek wrote:

> [...]
    > jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie pytanie czy to
    > faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego zrobić?

    A zacząłeś od regulacji umownej, czyli sprawdzenia czy nie ma takiego
    zastrzeżenia w regulaminie?
    Bo jeśli zgodziłeś się na takie warunki, to do tego żadnego prawa
    nie trzeba. No, może poza "prawem swobody umów" (KC 353[1]).

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 5. Data: 2014-12-27 14:30:38
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www">

    Dnia Tue, 09 Dec 2014 14:38:37 +0100, marek napisał(a):

> [...]
    > jeśli to jest "oczywista oczywistość" i tak ma być, ale nurtuje mnie
    > pytanie czy to faktycznie jest jakoś regulowane prawnie i nie mogę tego

    zupełnie bez sensu ten bank.
    Przecież zazwyczaj wypłacają równowartośc w PLN

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://grupy.3mam.net/