  • 1. Data: 2018-04-24 06:46:48
    Temat: parapety z xps i klejenie płytek klinkierowych
    Od: uciu <a...@g...com>

    Pod oknami mam zamocowane parapety z XPS (ciepły montaż).
    Gdybym dawał parapet z blachy czy granitu nie byłoby problemu - przykleiłbym na
    piankę. Ale ja daje na ten xps płytki klinkierowe.
    Mam wiec pytanie czy te płytki kleić bezpośrednio klejem elastycznym do xpsa czy
    wpierw na xpsa dać klej zbrojący do styro z siatką i dopiero na to dawac klej
    elastyczny i płytkę.
    A amoże jakiś mix czyli klej elastyczni do niego dać siatkę i na to płytki?

    Uciu

  • 2. Data: 2018-04-24 10:14:30
    Od: ArekM <a...@g...com>

> [...]
    elastyczny i płytkę.
    > A amoże jakiś mix czyli klej elastyczni do niego dać siatkę i na to płytki?

    Ja kleiłem tym, co miałem pod ręka i co zostało po poprzednich etapach :)
    Raz klejem w piance do styro, raz klejem do siatki, innym razem klejem do kafli ...
    :) Trzyma sie 3 rok :)

    --
    PozdrawiAM