  • 1. Data: 2003-10-14 16:07:48
    Temat: [pekao sa] dostep do pienieniedzy
    Od: "Ritter" <w...@h...pl>

    Mój kolega założył sobie Eurokonto Akademickie w ww banku w swojej rodzinnej
    miejscowości. Ponieważ nie dostał jeszcze karty maestro, a był zmuszony
    wypłacić pieniądze poszedł do najbliższego odziału i tu pani z okienka
    powiedziała mu, że z DO to może wypłacać kasę tylko w swoim macierzystym
    oddziale. I tu pojawił się problem, gdyż rzeczony oddział znajduje się
    kilkadziesiąt kilometrów od miasta w którym studiuje. I tu pytanie do
    szanownych grupowiczów. Czy postępowanie banku jest zgodne z prawem?

    Ritter

  • 2. Data: 2003-10-14 16:18:46
    Temat: Re: [pekao sa] dostep do pienieniedzy
    Od: Miroslaw Rybinski <m...@h...com>

    Ritter wrote:
    > Mój kolega założył sobie Eurokonto Akademickie w ww banku w swojej rodzinnej
    > miejscowości. Ponieważ nie dostał jeszcze karty maestro,

    Ale pewnie dostal karte IKM? Przy jej pomocy mozna wyplacic kase
    w dowolnym oddziale.

  • 3. Data: 2003-10-14 17:20:49
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ritter <w...@h...pl> wrote:
    > I tu pojawił się problem, gdyż rzeczony
    > oddział znajduje się kilkadziesiąt kilometrów od miasta w którym
    > studiuje. I tu pytanie do szanownych grupowiczów. Czy postępowanie
    > banku jest zgodne z prawem?

    Tak, jeśli jest zgodne z regulaminem i umową. AFAIK jest.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl