  • 1. Data: 2003-10-14 16:13:41
    Temat: KK MC
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Czy jest jakiś bank posiadający karty MasterCard ale nie kredytowe ?

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 2. Data: 2003-10-14 16:34:31
    Temat: Re: KK MC
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:
    > Czy jest jakiś bank posiadający karty MasterCard ale nie kredytowe ?

    chargowe - np Kredyt Bank lub podpiete pod rachunek Euro w BZ WBK (innych
    szukaj na Karty.pl)
    Niestety debetowych brak (poza ta z BZWBK)

  • 3. Data: 2003-10-14 16:41:28
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:bmh8jl$iq9$1@news.onet.pl...

    > chargowe - np Kredyt Bank lub podpiete pod rachunek Euro w BZ WBK (innych
    > szukaj na Karty.pl)
    > Niestety debetowych brak (poza ta z BZWBK)

    http://www.karty.pl/oferta/opisy/bph1.htm

    chyba nieaktualne.

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 4. Data: 2003-10-14 16:54:11
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Krzysztof 'kw1618" z Warszawy wrote:
    > chyba nieaktualne.

    A chodzi ci o system karty, czy przelicznik?
    bo jak to drugie, to polecam karty MultiBanku i VW Banku - chociaz Visy - to
    przeliczane przez Euro. (debetowe, embosowe)

  • 5. Data: 2003-10-15 12:18:51
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Oct 2003 16:41:28 GMT, Krzysztof 'kw1618" z Warszawy napisał(a):
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bph1.htm

    > chyba nieaktualne.

    Tak, nieaktualne - miałem taką i poinformowali mnie że likwidują ten
    produkt, w zamian dając MC silver kredytową, o tyle miło że z identycznym
    limitem :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 6. Data: 2003-10-15 12:21:05
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > Czy jest jakiś bank posiadający karty MasterCard ale nie kredytowe ?
    >
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia
    > Krzysztof 'kw1618'  GG: 268973
    > Warszawa

    Pekao/Shell (charge)

  • 7. Data: 2003-10-15 15:13:11