PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Irlandii?

  • 1. Data: 2006-07-19 15:36:31
    Temat: praca w Irlandii?
    Od: r...@e...ie

    Witam,
    Co myslicie o pracy w Irlandii?
    Poszukuje testerow, programistow Java, Perl i jakos malo ludzi sie
    odzywa...
    Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%
    z tego co w Polsce, a jednak...
    Podzielcie sie ze mna uwagami,
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2006-07-19 17:41:33
    Temat: Re: praca w Irlandii?
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    > Place sa kilkakrotnie wyzsze,
    a koszty utrzymania?

  • 3. Data: 2006-07-19 18:50:22
    Od: s...@g...com

    > Poszukuje testerow, programistow Java, Perl i jakos malo ludzi sie
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%
    > z tego co w Polsce, a jednak...

    W Polsce programista Java z doswiadczeniem nie powinien miec problemow
    ze znalezieniem pracy za 5-6 tys zloty. Koszty życia w Irlandii są
    ok 4 razy wyższe - upraszczajac 1 PLN - 1 euro. Możesz zaoferowac
    zarobki powyzej 60 tys euro rocznie???

  • 4. Data: 2006-07-19 18:52:28
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Uzytkownik <r...@e...ie> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%

    Jak to malo sie zglasza? Ja bede tam gdzies na wyspach próbowal jechac
    szukac roboty w kompach ale wiem ze np. w Angli to jesli chodzi o
    informatyke to na kazde ogloszenie zawsze jest pelno chetnych, czasem nawet
    kilkadziesiat.

  • 5. Data: 2006-07-19 20:09:36
    Od: "Piotr" <...@...pl>

> [...]
    > ze znalezieniem pracy za 5-6 tys zloty. Koszty życia w Irlandii są
    > ok 4 razy wyższe - upraszczajac 1 PLN - 1 euro. Możesz zaoferowac

    Nie do końca. Benzyna w Austrii 5 zł (1,25 Euro) u nas 4 (1 Euro).
    Auta za granicą tańsze, sprzęt RTV, AGD też - kto może kupuje aparaty,
    laptopy za granicą.
    A 6 tyś. zł to bardziej sny na javie - w wielu firmach i miastach.

    Pozdrawiam,
    --
    Piotr

  • 6. Data: 2006-07-19 20:47:48
    Od: "Moonwalker" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Piotr" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do końca. Benzyna w Austrii 5 zł (1,25 Euro) u nas 4 (1 Euro).
    > Auta za granicą tańsze,

    a ile kosztuje ubezpieczenie samochodu?

  • 7. Data: 2006-07-19 21:14:18
    Od: s...@g...com

    > Nie do końca. Benzyna w Austrii 5 zł (1,25 Euro) u nas 4 (1 Euro).
    > Auta za granicą tańsze, sprzęt RTV, AGD też - kto może kupuje aparaty,
    > laptopy za granicą.

    Co do cen można dyskutować. Częściej chodzisz na piwo, obiad w
    restauracji czy po telewizor do supermarketu ?

    > A 6 tyś. zł to bardziej sny na javie - w wielu firmach i miastach.

    Dla mnie prostszym rozwiązaniem wydaje się zmienić firmę,
    przeprowadzić się do Warszawy, Krakowa czy też Wrocławia niż
    wyjazd do Dublina.
    Troche więcej optymizmu i wiary w możliwości jakie są w Polsce.

    Pozdrawiam
    MM

  • 8. Data: 2006-07-19 22:37:58
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <1...@i...googlegroups.c
    om> r...@e...ie napisal(a):

> [...]
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%

    Może potencjalni kandydaci nie traktują Twojej oferty
    poważnie, bo dzielnie pracujesz nad nalepką spamer.
    Nie wiem czy to tak profesjonalnie wciskać się
    z ogłoszeniem w środek wątku na pl.comp.lang.perl,
    czy na pl.comp.lang.java z tematem "JAVAJAVAJAVAJAVAJAVAJAVAJAVA".

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kuć

  • 9. Data: 2006-07-19 23:03:27
    Od: "Aleksander Galicki" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    s...@g...com napisał(a):

    > paraty,
    >
    > Co do cen mo=BFna dyskutowa=E6. Cz=EA=B6ciej chodzisz na piwo, obiad w
    > restauracji czy po telewizor do supermarketu ?

    Ja czesciej chodze po wino. I dobrze pamietam jakie sa ceny na wino w Europie.
    W Zachodniej Europie dobre wino to 15-20 euro, w Polsce to okolo 100 zlotych.
    Anyway, przeliczanie 1euro=1zl to myslenie zyczeniowe. Ceny juz zaczynaja sie
    wyrownywac i ten proces nie jest odwracalny teraz gdy Polska jest w Unii.
    Kiedy bedziesz chcial spedzic urlop gdziekolwiek indziej niz w Polsce, to nie
    wyjasnisz liniom lotniczym, ze chcialbys zaplacic za bilety nie 2000euro a
    2000pln.

    > Dla mnie prostszym rozwi=B1zaniem wydaje si=EA zmieni=E6 firm=EA,
    > przeprowadzi=E6 si=EA do Warszawy, Krakowa czy te=BF Wroc=B3awia ni=BF
    > wyjazd do Dublina.

    Kazdy za siebie decyduje czy chce pracowac w Polsce czy za granica. Nie ma
    jedynego slusznego podejscia do zycia.

    A.

  • 10. Data: 2006-07-20 06:46:07
    Od: herakles <h...@b...pl>

    r...@e...ie wrote:

> [...]
    > odzywa...
    > Place sa kilkakrotnie wyzsze, mniejsza presja, lista obowiazkow to 20%

    Tak z ciekowaści, ile tam zarabia programista?