  • 1. Data: 2007-01-23 21:49:51
    Temat: rozliczanie opłat za gaz
    Od: s...@g...com

    Czy spotkaliście się z rozliczaniem zużycia gazu, wywozu
    nieczystości, energii ogólnego użytku, dźwigu w mieszkaniu
    spółdzielczym wg m2 powierzchni użytkowej mieszkania? Do tej pory
    miałem to rozliczane wg ilości osób mieszkających w mieszkaniu i
    mam wątpliwości czy nowy sposób rozliczania jest zgodny z prawem

    Sebastian

  • 2. Data: 2007-01-23 22:16:01
    Temat: Re: rozliczanie opłat za gaz
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    ps.com...

    Poszukaj tu wątku o rozliczeniu ciepła. Kiedyś w tym wątku "walnąłem" taki
    artykuł na kilkaset bitów. W skrócie, to jest to kwestia umowy i tyle. Wiadomo,
    że ilości metrów mieszkania czy ilość zameldowanych w nim osób nie ma
    bezpośredniego przełożenia na zużycie gazu czy ilość nieczystości. Równie dobrze
    możecie się umówić na rozliczenie tego proporcjonalnie do sumy wzrostu
    domowników.

  • 3. Data: 2007-01-24 03:15:44
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <s...@g...com> wrote in message
> [...]
    >miałem to rozliczane wg ilości osób mieszkających w mieszkaniu i
    >mam wątpliwości czy nowy sposób rozliczania jest zgodny z prawem

    Skoro wspólnota tak ustaliła to czemu nie.